مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستیکی

مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستیکی یا پلی اتیلن با قطر ۳ متر و ارتفاع ۳.۳۵ متر تولید شده است. این مخزن در انواع تانکر ۲۰۰۰۰ لیتری تک لایه و تانکر ۲۰۰۰۰ لیتری سه لایه موجود می باشد.قالب این مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری به گونه ای طراحی شده است تا بدون هیچ گونه مشکلی فشارهای ناشی از مایعات درون آن را در همه قسمتهای مخزن به خوبی تحمل کند و در شرایط استاندارد چندین سال برای مشتریان عزیز قابل استفاده باشد.

از مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن یا پلاستیکی سه لایه عموماً برای ذخیره سازی آب شرب و یا دیگر مایعاتی که قابلیت استفاده خوراکی دارند استفاده می شود. وجود یک لایه تیره درون دو لایه دیگر موجب می شود تا نور آفتاب و یا هر نور دیگری توانایی نفوذ به داخل مخزن را نداشته و در نتیجه درون مخزن آب هیچگونه جلبک و باکتری ای رشد نکند.

لازم به ذکر است که مشتریان گرامی می توانند در صورت تمایل اتصالات مورد نیاز خود را به کارشناسان فروش اعلام نمایند تا پیش از تحویل مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری به مشتری ، این اتصالات نیز خریداری و نصب شوند . نصب این اتصالات همچون نصب اتصالات به سایر محصولات موجود در سایت تانکر پلاستیک هزینه ای در بر نخواهد داشت.

بدنه ی این مخازن ۲۰۰۰۰ لیتری از آنجایی که از پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولید شده است به راحتی توسط گردبردهایی مشابه گردبردهای نجاری قابل برش می باشد.

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستیکی

در صورتی که مخزن ۲۰۰۰۰ لیتر را به منظور ذخیره سازی آب شرب می خواهید حتماً باید از مخزن سه لایه استفاده نمایید مگر اینکه محیط نسب مخزن کاملاً تاریک باشد. به طور کلی مخازن سه لایه عموماً به عنوان مخزن آب در بازار به فروش میرسد.

ویژگی های مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستیکی

* تاییدیه سازمان غذا و دارو
*دارای پروانه بهداشتی ساخت
*دارای نشان ملی استاندارد ایران
*پلی اتیلن فودگرید ۳۸۴۰ ( Foodgrade polyethylene 3840 )
* ضخامت استاندارد و یکنواخت تانکر ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستونیک
* گارانتی تعویض سه ساله و ده سال خدمات پس از فروش

نکاتی که در رابطه با مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری باید بدانید

مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری به دلیل ابعاد بزرگی که دارد نیازمند این هستید که  برای جا به جایی و تخلیه آن، از جرثقیل و یا لیفتراک استفاده نمایید. ضمن اینکه از چرخ دادن مخزن در مسیر هایی که امکان وجود نا همواری باشد پرهیز نمایید.

محل نصب مخزن ۲۰۰۰۰ لیتر باید به خوبی مسطح شده ، و فاقد هرگونه کلوخ و سنگ ریزه ای باشد. اگر قرار است مخزن بر روی چارچوبی قرار گیرد حتماً باید محاسبات مورد نیاز در رابطه با مقاومت و استقامت آن انجام شده باشد. چون قرار است ۲۰ تن وزن را تحمل کند.

از برخورد اجسام نوک تیز و برنده به بدنه مخزن جلوگیری به عمل آوریدو ضمن اینکه نباید در نزدیکی محل نصب مخزن شعله و حرارتی وجود داشته باشد.

در انتخاب اتصالات و همچنین نصب آنها دقت نمایید. زیرا در صورتی که بدرستی اقدام به نصب اتصالات نکنید ممکن است از محل اتصال نشتی رخ دهد.

محل تحویل مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری درب کارخانه پلاستونیک واقع در منطقه طبرستان مازندران بوده و هزینه حمل آن به سایر شهر ها برعهده مشتری می باشد.