مخزن آب مکعبی – مخزن آب آسان رو |مشخصات مخزن آسانرو

تانکر آب مکعبی یا مخزن آب کتابی

تانکر آب مکعبی پلاستیکی یا مخزن آب کتابی در دو حالت عمودی و افقی به بازار ارائه شده اند و  در حجم های ۱۰۰ لیتر، ۲۳۰ لیتر  ، ۵۰۰ لیتر ، ۸۰۰ لیتر ، ۱۰۰۰ لیتر، ۱۵۰۰لیتر و ۲۰۰۰ لیتر موجود می باشند. جنس این تانکرها، مشابه دیگر محصولات این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در کاربردهای مختلفی نظیر ذخیره آب شرب ساختمان ، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها ، مصارف کشاورزی و… به طور گسترده در حال استفاده می باشند.

 

 

                                                             مخزن مکعبی لیست قیمت و ابعاد 

تانکر پلاستیکی مکعبی

نام محصولطول
cm
عرض
cm
ارتفاع
cm
قيمت تک لایه (ريال)
قيمت سه لایه (ريال)
تانکر آب مکعبی عمودی 100 لیتری4242705،120،0005,720,000
تانکر آب مکعبی عمودی 230 لیتری604012511,000,00011,960,000
تانکر آب مکعبی عمودی 500 لیتری1425011016,400,00018,320,000
تانکر آب مکعبی افقی 800 لیتری170907026,400,00027,770,000
تانکر آب مکعبی عمودی 1000 لیتری1636214030,270,00034,800,000
تانکر آب مکعبی افقی 1500 لیتری2121168347,250,000
تانکر آب مکعبی عمودی 2000 لیتری 2157020056,980,00063,680,000
تانکر آب مکعبی افقی 2000 لیتری 2331288959,711,000

لازم به ذکر است که در بازار این مخازن، با نام مخازن آسان رو یا مخازن باریک (slimline) نیز شناخته می شوند. لازم به ذکر است که مخازن سه لایه و مخازن تک لایه از نظر ضخامت تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مخزن آب پلی اتیلن کتابی یا مخزن آب مکعبی

مخازن آب مکعبی و مخزن کتابی با قابلیت عبور از باریکترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکانهایی است که محدودیت های جدی برای نصب مخازن آب و دیگر مواد را دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند در گوشه دیوارها و یا مکان هایی که بلا استفاده مانده اند به راحتی قابل نصب می باشند. در صورتی که مخزن مکعبی با ابعاد خاصی مد نظرتان است ما می توانیم برای شما تولید کنیم. برای این منظور با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاستونیک

مخازن مکعبی و کتابی تانکر پلاستیک در حجم های ۱۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰ لیتر تولید و به بازار ارائه شده است. مخزن کتابی و مکعبی به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه و به صورت سفارشی فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه نیز قابل تولید می باشد. امکان تولید انواع مخزن در رنگهای مختلف وجود دارد.موارد کاربرد مخازن کتابی یا مکعبی:
۱- ذخیره و نگهداری آب شرب
۲- ذخیره آب آتش نشانی

مخازن مکعبی یا کتابی شرکت تانکر پلاستیک از مواد اولیه درجه یک و از نوع بهداشتی ( Food grade ) بوده و برای نگهداری آب شرب مواد غذایی و دارویی و انواع مواد شیمیایی قابل استفاده می باشند . مخازن کتابی دو لایه و سه لایه با داشتن لایه های رنگی با فیلتر نور مرئی و UV مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد جلبکها در لایه داخلی آن جلوگیری می کنند . تمامی مخازن دو لایه و سه لایه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران مقاوم در برابر اشعه UV خورشید می باشند و به راحتی به در مکان هایی مانند پشت بام ( مخزن آب پشت بام  و  مخزن آب هوایی) قابل نصب می باشند. پلی اتیلن در برابر مواد اسیدی و بازی بسیار مقاوم بوده و جایگزین ارزان قیمت بسیار مناسبی برای مخازن و ظروف استینلس استیل (stainless steel ) می باشد.

مزیت تانکر پلاستیکی مکعبی یا مخزن کتابی نسبت به تانکر های مشابه ، طراحی و سایز آنها می باشد. هدف اصلی از تولید این تانکرها حل مشکل عبور انواع تانکر از درب های، ورودی و راهرو های باریک می باشد همینطور فضا هایی که دارای محدودیت در  .برخی از ویژگی های تانکر پلاستیکی مکعبی:

  •  نصب سریع و آسان
  •  کاملاً یکپارچه و بدون درز
  •  انتقال حرارت نسبتاً پایین
  •  قابلیت حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
  •  حک تاریخ تولید و مقدار حجم بر روی بدنه محصول
  •  تهیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی (food grade)
  • دارای ۶۰ ماه گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • مخازن فوم دار به صورت ویژه عایق حرارتی و برودتی
  • مخازن سه لایه کاملاً بهداشتی دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( آنتی یو وی ) و ضد جلبک ( جهت نگهداری آب شرب)
  • مخزن کتابی برای کوبل یا اتصال (سری و موازی ) مخازن به یکدیگر بسیار مناسب می باشند.
مخزن مکعبی 100 لیتری

مخزن آب کتابی ۱۰۰ لیتری

 

تانکر پلاستیکی ۱۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد مخزن آب مکعبی ۱۰۰ لیتری ؛       طول: ۴۲ cm            عرض: ۴۲ cm            ارتفاع: ۷۱ cm                    جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن کتابی ۱۰۰ لیتری با ابعاد کوچکی که دارد برای جایگذاری در مکان ها و فضا های محدود بسیار مناسب می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند. مخزن مکعبی ۱۰۰ لیتری برای ذخیره آب شرب و مواد بهداشتی و شیمیایی پیشنهاد می گردد. این مخازن بصورت سه لایه و ضد جلبک و تک لایه بی رنگ تولید می شوند. مخزن مکعبی ۱۰۰ لیتری سه لایه این شرکت از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE 3840  می باشد.

به همین دلیل آب در مخازن گوارایی خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود و برای انواع مواد بهداشتی قابل استفاده می باشد . به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی و بازی در این مخزن وجود دارد. شما می توانید برای اطمینان بیشتر با کارشناسان فنی ما برای ذخیره سازی انواع مواد در شرایط مختلف مشاوره گرفته و مشورت نمایید.

مخزن ۱۰۰ مکعبی جز پر طرفدارترین محصولات می باشد و دلیل آن ابعاد مناسب مخزن آب مکعبی کوچک می باشد که در کمترین فضا امکان ذخیره سازی را به شما می دهد.

مخزن مکعبی 230 لیتری

مخزن کتابی۲۳۰ لیتری

تانکر پلاستیکی ۲۳۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد مخزن آب مکعبی ۲۳۰ لیتری ؛        طول: ۶۰ cm         عرض: ۴۰ cm           ارتفاع: ۱۲۵ cm                  جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن کتابی ۲۳۰ لیتری با ابعاد کوچکی که دارد برای جایگذاری در مکان ها و فضا های محدود بسیار مناسب می باشد و جای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد . از این نوع مخزن آب کتابی برای کوپل یا اتصالات مخازن به صورت موازی و سری استفاده می شود. مخزن پلی اتیلن ۲۳۰ لیتری مکعبی در دو نوع تک لایه و سه لایه تولید می شود. در مخزن سه لایه به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود.

از اینرو برای ذخیره سازی آب شرب ، مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود.مخزن پلی اتیلن ۲۳۰ لیتری مکعبی سه لایه مناسب ذخیره سازی آب شرب یک واحد مسکونی است. مزیت این مخزن ابعاد و شکل هندسی آن است و به خوبی در مکان هایی که مخازن دیگر امکان نصب ندارند ، قابل نصب است.

این مخازن به صورت پیش فرض فاقد هر گونه اتصال ورودی و خروجی ( فیتینگ ) می باشند به همین دلیل مشتریان گرامی در صورت تمایل و در هنگام ثبت سفارش می توانند در خواست نصب این اتصالات را به کارشناسان فروش شرکت اعلام نمایند. برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها مشتریان گرامی هزینه خرید اتصالات را پرداخت خواهند کرد.

مخزن کتابی 500 لیتری

مخزن کتابی ۵۰۰ لیتری

تانکر پلاستیکی ۵۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد مخزن آب آسان رو ۵۰۰ لیتری ؛       طول: ۱۴۲ cm        عرض: ۵۰ cm          ارتفاع: ۱۱۰ cm                   جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن آب کتابی

مخزن کتابی ۵۰۰ لیتری با اینکه حجم آب زیادی را در خود ذخیره و نگهداری می کند ولی با ابعاد کوچکی که دارد برای جایگذاری در مکان ها و فضا های محدود بسیار مناسب می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند. از این نوع مخزن آب کتابی برای کوبل یا اتصالات مخازن به صورت موازی و سری استفاده می شود. مخزن پلی اتیلن ۲۳۰ لیتری مکعبی در دو نوع تک لایه و سه لایه تولید می شوند.

در مخزن سه لایه به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود. امکان تولید انواع فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. مخزن ۵۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی سه لایه از جنس پلی اتیلن ۳۸۴۰  می باشد. این مخزن مانند کلیه ی مخازن تانکر پلاستیک از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان تولید می شود.

و از همین رو آب و مواد بهداشتی در مخازن تانکر پلاستیک کیفیت  خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود . به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی و بازی در این مخزن وجود دارد. با این وجود لطفا برای اطمینان از سازگاری ماده شیمایی و نحوه نگهداری، قبل از خرید مخزن با کارشناسان فنی ما در تانکر پلاستیک مشورت کنید.

مخزن آب مکعبی ایستاده یا مخزن آب آسانرو را در بازار به عنوان مخزن آب دیواری یا اسلیم شناخته شده است و دلیل آن شکل این محصولات است که به طور مخزن آب باریک و معمولا به شکل دیوار و در کنار دیوار قرار گرفته و فضای کمی را اشغال می کنند

مخزن کتابی 800 لیتری افقی ( خوابیده ))

مخزن کتابی ۸۰۰ لیتری افقی (خوابیده)

تانکر پلاستیکی ۸۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد؛                      طول: ۱۷۰ cm                        عرض: ۹۰ cm                          ارتفاع: ۷۰ cm                        جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن پلی اتیلن ۸۰۰ لیتری مکعبی یا مخزن کتابی سه لایه به دلیل ابعاد و سایز مناسب و همچنین ارتفاع کوتاه و حجم کافی به خوبی در فضای های غیر قابل استفاده می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این نوع تانکر پلاستیکی مناسب مکان هایی می باشد که محدودیت ارتفاع دارند و نیاز به حجم زیادی آب برای ذخیره دارند. مخزن پلی اتیلن ۸۰۰ لیتری مکعبی در دو نوع تک لایه ( بی رنگ ) و سه لایه تولید می شود .

مخزن سه لایه به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود. از اینرو برای ذخیره سازی آب شرب ، مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود.این مخزن به خوبی می تواند آب مصرفی مورد نیاز ۳ الی ۴ واحد مسکونی را تامین نماید. مزیت اصلی مخزن مکعبی ابعاد و شکل هندسی آن است و به خوبی در مکان هایی مخازن دیگر امکان نصب ندارند ، قابل نصب می باشند و فضای کمی را اشغال می کنند.

مخزن کتابی 1000 لیتری

مخزن کتابی ۱۰۰۰ لیتری

تانکر پلاستیکی ۱۰۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد؛                      طول: ۱۶۳ cm                        عرض: ۶۲ cm                          ارتفاع: ۱۴۰ cm                        جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخازن مکعبی و کتابی را براحتی می توان از درب ها و راهرو های باریک عبور داد و با اتصال مخازن به یکدیگر می توان به حجم مورد نظر رسید. مخزن ۱۰۰۰ لیتری مکعبی (کتابی) سه لایه برای ذخیره آب شرب در محیط های روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. امکان تولید انواع دو لایه ، فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. مخزن ۱۰۰۰ لیتری مکعبی (کتابی) سه لایه از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE 3840 می باشد. مخزن هزار لیتری کتابی (مکعبی ) مانند کلیه ی مخازن تانکر پلاستیک از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان می شود.

به همین دلیل آب در مخازن تانکر پلاستیککیفیت خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود . به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی و بازی در این مخزن وجود دارد. با این وجود لطفا برای اطمینان از سازگاری ماده شیمایی قبل از خرید با ما مشورت کنید.

مخزن مکعبی افقی 1500 لیتری

مخزن مکعبی افقی ۱۵۰۰ لیتری

تانکر پلاستیکی ۱۵۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد؛                      طول: ۲۱۲ cm                        عرض: ۱۱۶ cm                          ارتفاع: ۸۳ cm                        جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن پلی اتیلن ۱۵۰۰ لیتری مکعبی یا مخزن کتابی سه لایه به دلیل ابعاد و سایز مناسب و همچنین ارتفاع کوتاه و حجم کافی به خوبی در فضای های غیر قابل استفاده می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این نوع تانکر پلاستیکی مناسب مکان هایی می باشد که محدودیت ارتفاع دارند و نیاز به حجم زیادی آب برای ذخیره دارند. مخزن پلی اتیلن ۱۵۰۰ لیتری مکعبی در دو نوع تک لایه ( بی رنگ ) و سه لایه تولید می شود.

این مخازن برای استفاده در پشت بام ساختمان هم بسیار مناسب می باشند زیرا سطح مقطع بزرگی دارند و فشار ناشی از وزن سیال را در مساحت و سطح بیشتر پخش می کنند و به سازه و سطح زیرین مخزن فشار کمتری وارد می شود.

همچنین در این مخازن سه لایه هم به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود. از اینرو برای ذخیره سازی آب شرب ، مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود. این مخزن به خوبی می تواند آب مصرفی مورد نیاز ۶ الی ۸ واحد مسکونی را تامین نماید. مزیت اصلی مخزن مکعبی ابعاد و شکل هندسی آن است و به خوبی در مکان هایی مخازن دیگر امکان نصب ندارند ، قابل نصب می باشند و فضای کمی را اشغال می کنند.

مخزن کتابی آسانرو 2000 لیتری

مخزن کتابی آسانرو ۲۰۰۰ لیتری

تانکر پلاستیکی ۲۰۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسان رو )

ابعاد؛                      طول: ۲۱۵ cm                        عرض: ۷۰ cm                          ارتفاع: ۲۰۰ cm                        جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی (کتابی) سه لایه برای ذخیره آب شرب در محیط های روشن و زیر نور مستقیم آفتاب هم می توان استفاده کرد.  مخازن مکعبی و کتابی را براحتی می توان از درب ها و راهرو های باریک عبور داد و با اتصال مخازن به یکدیگر می توان به حجم مورد نظر رسید. امکان تولید انواع دو لایه ، فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. مخزن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی (کتابی) سه لایه از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE 3840 می باشد. مخزن دو هزار لیتری کتابی (مکعبی ) مانند کلیه ی مخازن تانکر پلاستیک از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان می شود.

به همین دلیل آب در مخازن تانکر پلاستیک کیفیت خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود . به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی و بازی در این مخزن وجود دارد. با این وجود لطفا برای اطمینان از سازگاری ماده شیمایی قبل از خرید با ما مشورت کنید.

مخزن کتابی 2000 لیتری افقی

مخزن کتابی ۲۰۰۰ لیتری افقی

تانکر پلاستیکی ۲۰۰۰ لیتری مکعبی یا کتابی ( مخزن آب مکعبی آسانرو )

ابعاد؛                      طول: ۲۳۳ cm                        عرض: ۱۲۸ cm                          ارتفاع: ۸۹ cm                        جنس و ماده اولیه : پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی )

مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی یا مخزن کتابی سه لایه به دلیل ابعاد و سایز مناسب و همچنین ارتفاع کوتاه و حجم کافی به خوبی در فضای های غیر قابل استفاده می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این نوع تانکر پلاستیکی مناسب مکان هایی می باشد که محدودیت ارتفاع دارند و نیاز به حجم زیادی آب برای ذخیره دارند. مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی در دو نوع تک لایه ( بی رنگ ) و سه لایه تولید می شود.

این مخازن برای استفاده در پشت بام ساختمان هم بسیار مناسب می باشند زیرا سطح مقطع بزرگی دارند و فشار ناشی از وزن سیال را در مساحت و سطح بیشتر پخش می کنند و به سازه و سطح زیرین مخزن فشار کمتری وارد می شود.

همچنین در این مخازن سه لایه هم به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود. از اینرو برای ذخیره سازی آب شرب ، مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود. این مخزن به خوبی می تواند آب مصرفی مورد نیاز ۶ الی ۸ واحد مسکونی را تامین نماید. مزیت اصلی مخزن مکعبی ابعاد و شکل هندسی آن است و به خوبی در مکان هایی مخازن دیگر امکان نصب ندارند ، قابل نصب می باشند و فضای کمی را اشغال می کنند.

این مخازن به صورت پیش فرض فاقد هر گونه اتصال ورودی و خروجی ( فیتینگ ) می باشند به همین دلیل مشتریان گرامی در صورت تمایل و در هنگام ثبت سفارش می توانند در خواست نصب این اتصالات را به کارشناسان فروش شرکت اعلام نمایند. برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها مشتریان گرامی هزینه خرید اتصالات را پرداخت خواهند کرد.

شما می توانید با کارشناسان فنی و فروش ما در تانکر پلاستیک تماس گرفته ( شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶) و درباره محصولات ، نحوه ارسال و … مشاوره دریافت نمایید.

 

مخزن کتابی ۱۰۰۰ لیتری – مخزن آب کتابی ۱۰۰ لیتری – قیمت مخزن آب کتابی – مخزن مکعبی ایستاده  عمودی یا افقی – مخزن آب دیواری – مخزن ۱۰۰۰ لیتری کتابی – مخزن آب مکعبی کوچک – مخزن آب طبرستان – مخزن باریک – مخزن آب باریک – قیمت مخزن ۱۰۰ لیتری – قیمت مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰لیتری  – مخزن آب عمودی – مخزن اب مستطیلی – قیمت مخزن پمپ آب پلاستیکی – مخزن آب بهداشتی – قیمت منبع آب ۵۰۰۰ لیتری – مخزن اسلیم – مخازن کیوبیک – نمایندگی مخزن اب – تولید کننده مخزن پلی اتیلن مخزن آب آسانرو – مخزن آسانرو – مخزن اسان رو – مخزن اسانرو – مخزن پلی اتیلن ضد جلبک – مخزن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی