گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه ی محصولات عرضه شده با برند پلاستونیک  و کوشاپلاست در وب سایت تانکرپلاستیک دات کام دارای ۵ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

نیاز است تا مشتریان گرامی نکاتی را در هنگام جابه جایی ، نصب و استفاده از مخازن و وان های پلاستیکی ( پلی اتیلن ) رعایت کرده تا مشکلاتی در خصوص تامین گارانتی آنها به وجود نیاید. این نکات شامل موارد ذیل است :

۱- باید سطح مکان نصب مخازن به صورت یکنواخت و تراز شده باشد ، ضمن اینکه شیبدار نیز نباشد و سطح زیرین مخزن بزرگتر از اندازه کف مخزن باشد. ( کف سیمانی پارکینگ یا کف موزاییک شده برای این منظور مناسب است )
۲- اتصالات ورودی ، خروجی و سرریز باید در محل های از قبل تعبیه شده نصب شوند . ( برای اطلاع از مکان های مجاز نصب اتصالات فیتینگ با ما تماس بگیرید )
۳- استفاده مخزن در دمای بالاتر از ۵۵ درجه سانتیگراد باعث خارج شدن مخزن از شرایط گارانتی می شود.
۴- برخورد هر گونه جسم تیز و برنده به مخزن و یا وان که موجب بریدگی و یا شکستگی مخزن شود موجب لغو گارانتی می شود .
۵-باید امکان ورود و خروج هوا از مخزن هنگام پر و خالی شدن وجود داشته باشد. (با تعبیه لوله چپقی یا تعبیه چند سوراخ ریز در دیواره عمودی بالاتر از ورودی مخزن)
۶-در صورت استفاده از شاسی آهنی باید سطح آن یکنواخت و پوشیده از ورق آهنی با استحکام کافی باشد.
بروز مشکل ناشي از استفاده ناصحيح از محصول و برخلاف دستورالعملهاي ابلاغي از سوي شرکت و مخدوش بودن هرگونه اطلاعات حک شده در هنگام توليد روي محصولات شرکت آنها را از دایره خدمات گارانتی خارج خواهد ساخت.

لازم به ذکر است که در صورت خارج شدن محصولات از شرایط گارانتی همچنان امکان ارائه خدمات پس از فروش نظیر تعمیر مخازن و وان ها پلاستیکی به قوت خود باقی است.

در صورت نصب پمپ ، اتصالات بین پمپ و مخزن را به گونه ای انتخاب کنید تا لرزش ناشی از کارکرد پمپ باعث آسیب به محل اتصال فیتینگ به مخزن نشود.(استفاده از لرزه گیر یا استفاده از دو عدد زانو در مسیر انتقال آب بین مخزن و پمپ)

پیشنهاد می کنیم برای افزایش طول عمر مخازن و وان های پلاستیکی به نکات زیر نیز توجه فرمایید.

۱- طی تماس با شرکت از سازگاری ماده شیمیایی که قرار است در داخل مخزن نگهداری شود با پلی اتیلن و جنس اتصالات خود مطمئن شوید.

۲- مخازن برای استفاده در شرایط  فشار اتمسفریک  طراحی شده اند لذا از هوابند نمودن درب پیچی مخزن خودداری فرمایید تا در هنگام مکش پمپ امکان ورود  و خروج هوای جایگزین وجود داشته باشد (برای جلوگیری از ایجاد اختلاف فشار داخلمخزن با فضای بیرون)

۳- هرگز مخزن پلی اتیلنی را به طور مداوم در معرض حرارتهای بالای ۵۵ سانتیگراد  قرار ندهید .(دمای مایع داخل مخزن از ۵۵درجه سانتیگراد بیشتر نشود.)

۴- توجه داشته باشید طراحی مخزن بر اساس  چگالی مایع  ۱٫۷ برابر آب و دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است . در صورت افزایش دما تا ۵۵درجه سانتیگراد میزان چگالی قابل تحمل برای مخزن به شدت افت می کند (نزدیک به یک کیلوگرم بر لیتر می شود) . در صورت نیاز به مخزنی با مشخصات خاص با ما تماس بگیرید.

۵- هرگز مخزن پر شده را جابجا نکنید.

۶- در هنگام نصب  حتما از اتصالات انعطاف پذیر جهت ارتباط مخزن با پمپ استفاده نمایید. لرزش پمپ و یا وزن اتصالات می تواند سبب بروز نشت از محل اتصال با مخزن گردد.

۷- مخازن باید در دوره های زمانی معینی بازدید شوند. خصوصا محل ورود اتصالات که احتمال بروز نشت وجود دارد.

۸- همیشه بیرون و درون مخزن را تمیز نگهدارید .

۹-از باز گذاشتن درب مخزن خودداری کنید.

۱۰- سطح زیر مخزن یکدست باشد .

۱۱- مخزن را دور از آتش و اجسام داغ نگه دارید .

۱۲- از برخورد اجسام تیز به مخزن جداً خودداری نمایید .

۱۳- مخزن را دور از جریان الکتریسیته قرار دهید .

Comments (6)

  • شاهینی Reply

    سلام و درود برای استفاده مخزن جهت آب شرب در خوزستان که دما بالای ٥٥ هم میرسد و اجبارا مخزن بدون سایه بان میباشد چه پیشنهادی دارید ؟ ‌مخزن ٤٠٠٠ لیتری عمودی لازم داریم قیمت و هزینه ارسال به اهواز را نیز بفرمایید ممنون میشم. درود

    2018-06-06 at 2:08 ب.ظ
  • ممبینی Reply

    سلام . طبق گفته بالا قرارگیری مخزن اب توی استان خوزستان چون دما بالا تر از ۵۵ درجه اس شامل گارانتی نمیشه.درسته؟؟ پس چاره چیه؟

    2019-11-03 at 10:59 ب.ظ
    • mohamadreza Reply

      سلام. در این حالت نیز گارانتی شامل خواهد شد. در صورتی که دمای محیط ۵۵ درجه برسه داخل مخزن خنک تر از بیرون خواهد ماند و مشکلی از این بابت پیش نمیاد . همچنین میتونید با قرار دادن سایه بان بر روی مخزن به طور کامل و با خیال راحت اقدام به استفاده از مخزن آب نمایید. خوشبختانه مشتریان زیادی از شهرهای استان خوزستان و حتی شهرهای جنوبی عراق داشتیم که مشکلی در این خصوص به ما اعلام نکردن

      2019-11-04 at 3:15 ب.ظ
    • حسین Reply

      سلام ممنون از راهنمای کامل شما وان ۶۰لیتری آیا برای پرورش،ماهیان زینتی هم مناسب است .و نحوه خرید آنلاین وان چگونه است

      2022-01-05 at 9:47 ب.ظ
  • حسین Reply

    سلام ممنون از راهنمای کامل شما وان ۶۰لیتری آیا برای پرورش،ماهیان زینتی هم مناسب است .و نحوه خرید آنلاین وان چگونه است

    2022-01-05 at 9:48 ب.ظ
    • پشتیبانی سایت Reply

      سلام وقت بخیر
      برای کاملاَ با ماهی و آبزیان سازگاری کامل دارد

      2022-05-09 at 3:35 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *