تانکر قیفی | تانکر پلاستیکی قیفی | مخزن قیفی | مخزن قیفی پلی اتیلن + قیمت و ابعاد

تانکر قیفی یا مخزن قیفی پلاستیکی تولید شده از پلی اتیلن درجه یک می باشد. تانکر پلاستیکی قیفی دارای نشان ملی استاندارد ایران و پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت است در نتیجه برای کاربردهای خوراکی و دارویی بسیار مناسب است.

خوشبختانه مخازن قیفی در تهران و بسیاری از شهر های بزرگ کشور به خاطر مزایای مخازن قیفی مورد توجه بسیار شرکت های داروسازی و غذایی قرار گرفته است که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالا ی این مخازن برای کاربردهای بهداشتی و خوراکی است.

همانطور که از اسم این مخازن پیداست انتهای مخزن قیفی یا مخزن مخروطی پلی اتیلن به صورت قیفی می باشد و برای تخلیه کامل مواد ذخیره شده در داخل آنها بسیار مناسب است.

مخازن قیفی در سایز های  ۲۰۰ لیتر ، ۵۰۰ لیتر ، ۱۰۰۰ لیتر ، ۱۵۰۰لیتر و ۲۰۰۰ لیتر و همچنین در ابعاد حجیم و بزرگ ۳۰۰۰ لیتر ، ۵۰۰۰ لیتر و ۱۰۰۰۰ لیتر به صورت تک لایه و سه لایه تولید می شوند. البته مخزن قیفی هم قابل تولید می باشد از این مخازن تحت عنوان مخزن ته قیفی ، مخزن قیفی  و یا مخزن زوک هم نام می برند.

مخزن 5000 لیتری قیفی

مخزن ۵۰۰۰ لیتری قیفی ( زوک )

تانکر پلاستیکی قیفی :

این مخازن دارای نشان ملی استاندارد ایران و پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت می باشند . دیواره های این مخازن توسط دریل گردبردهای نجاری به راحتی قابل سوراخکاری و برشکاری می باشند.

این مخازن از پلی اتیلن ۳۸۴۰ با گرید خوراکی تولید شده اند و در برابر نفوذ نور آفتاب مقاوم هستند. مخازن تولید شده می توانند جهت نگهداری آب آشامیدنی برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ و بو و مزه آن به کار روند.

برای مخازن قیفی ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط کارخانه سازنده در نظر گرفته شده است تا مشتریان گرامی با خیالی آسوده تر بتوانند اقدام به خرید نمایند.

مشتریان گرامی می توانند در هنگام ثبت سفارش ، درخواست نصب اتصالات ورودی و خروجی مد نظر خود را نیز به کارشناسان فروش اعلام نمایند . برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها هزینه خرید اتصالات دریافت خواهد شد.

خرید تانکر قیفی پلاستیکی در تهران و سراسر ایران

برای ثبت سفارش تلفنی و یا دریافت مشاوره های تخصصی در ارتباط با مخازن قیفی می توانید با شماره  ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶  تماس حاصل نمایید.

  

مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰۰ لیتری قیفی (تانکر زوک  ۱۰۰۰۰ لیتری ته قیفی)

منبع قیفی در صنایع مختلف به علت خواص فیزیکی که دارند بسیار کاربردی می باشند و برای انواع میکسر ها و ذخیره انواع سیالات ، مواد خوراکی و … از مخزن قیفی استفاده می شود. مخزن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند. مخازن قیفی در حجم های ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در تولید می شوند.

از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.مشتریان گرامی می توانند در هنگام ثبت سفارش ، درخواست نصب اتصالات ورودی و خروجی ( نصب رایگان ) مد نظر خود را نیز به کارشناسان اعلام نمایند .

پایه فلزی مخازن قیفی پلی اتیلن و اتصالات

مخازن قیفی عملا بصورت خام بدون پایه و بدون اتصالات تولید می شوند دلیل آن هم عدم محدودیت در استفاده از این مخازن و دسترسی اختیارات بیشتر برای خریداران است  زیرا از این مخازن در شرایط مختلف استفاده می شود و ساخت پایه و نصب اتصالات برای هر سفارش متفاوت می باشد. برای استفاده مناسب از مخازن قیفی پلی اتیلن نیاز به پایه و حفاظ فلزی می باشد. خوشبختانه در فروشگاه تانکرپلاستیک امکان طراحی و تولید حفاظ و پایه فلزی برای مخازن قیفی مهیا شده است.

برای تمامی لیتراژ های این مخازن پایه و حفاظ موجود است. برای اطلاع از قیمت پایه ها و زمان تحویل کافی است با ما تماس بگیرید.نکاتی که بعد از خرید مخازن قیفی پلی اتیلن یا پلاستیکی باید رعایت فرمایید.

  • محل نصب مخزن را به گونه ای انتخاب نمایید که در نزدیکی شعله و حرارت قرار نگیرد.
  • از جابه جایی مخزن در حالی که درون آن پر است خود داری نمایید.
  • مخازن مخروطی یا قیفی باید در دوره های زمانی معینی بازدید شوند. خصوصا محل ورود اتصالات که احتمال بروز نشت وجود دارد.
  • از برخورد اجسام نوک تیز به بدنه مخزن مخروطی خود داری نمایید زیرا به دلیل برخورد ، امکان پارگی مخزن وجود خواهد داشت.
مخزن 10000 لیتری قیفی زوک

مخزن ۱۰۰۰۰ لیتری قیفی (زوک)

چند نکته در رابطه با مخزن قیفی پلی اتیلن ( تانکر قیفی پلاستیکی )

برخورد اشیا نوک تیز به مخزن قیفی پلی اتیلن می تواند منجر به سوراخ شدن و یا پارگی مخزن گردد. همچنین محل نصب مخزن را به گونه ای انتخاب نمایید که در نزدیکی منبع گرمایی نباشد.

از جابه جایی مخزن در حالی که درون آن پر است خود داری نمایید. مخازن مخروطی یا قیفی باید در دوره های زمانی معینی بازدید شوند. خصوصا محل ورود اتصالات که احتمال بروز نشت وجود دارد.

برای استفاده از مخزن و تانکر قیفی نیاز به پایه ها و حفاظ های فلزی می باشید که ساخت این حفاظ ها ساده بوده و به راحتی توسط آهنگران محلی نیز قابل ساخت است.

 

تصاویر فنی تانکر پلی اتیلن قیفی ( ته قیفی )

بر چسب ها : مخزن قیفی پلی اتیلن – پایه مخزن قیفی – مخزن آب بهداشتی – مخزن پلاستیکی مخروطی – مخزن پلی اتیلن طبرستان و پلاستونیک – مخزن پلی اتیلنی مخروطی – پایه مخزن پلی اتیلن – قیمت مخزن آب مکعبی – قیمت تانکر قیفی – تانکر قیفی پرورش ماهی – مخزن پلی اتیلن مخروطی – همزن پلی اتیلن – قیمت مخزن ۱۰۰ لیتری قیفی – منبع آب ۳۵۰ لیتری قیفی –  قیمت مخزن آب ۵۰۰ لیتری قیفی – قیمت منبع آب ۵۰۰۰ لیتری قیفی – مرکز فروش منبع اب – مخزن آب عمودی