قیمت تانکر آب ۵۰۰۰ لیتری پلاستیکی | ابعاد عمودی، افقی و قیفی

مخزن 5000 لیتری عمودی افقی قیفی

معرفی تانکر ۵۰۰۰ لیتری پلاستیکی ضد جلبک و آنتی باکتریال

مخزن ۵۰۰۰ لیتری سه لایه  تانکر پلاستیک از مواد اولیه  و بصورت بهداشتی  تولید می شوند این مخازن از پلی اتیلن ۳۸۴۰ ( گرید بهداشتی ) تولید می شوند. دارای گواهی سیب سلامت از سازمان غذا و دارو بوده و انواع گواهینامه های داخلی و خارجی را دارا می باشند. مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری جز خانواده مخازن حجیم محسوب می شود. مخزن پنج هزار لیتری بصورت عمودی، افقی و قیفی تولید می شوند.
به دلیل تقاضای بالا برای مخزن، منبع یا تانکر ۵۰۰۰ لیتری به همین دلیل مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری در سه مدل عمودی کوتاه، عمودی بلند، افقی و قیفی ( زوک ) تولید شده است. در ادامه ابعاد تانکر ۵ هزار لیتری به همراه مشخصات آنها شرح داده می شود.

ابعاد مخازن ۵۰۰۰ لیتری عمودی ، افقی و قیفی ( زوک ) بر حسب سانتیمتر

نوع مخزن  طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری افقی ( خوابیده) ۲۴۵ ۱۸۰ ۱۹۰
مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه ( ایستاده ) *** ۲۲۲ ۱۶۰
مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری عمودی بلند ( ایستاده ) *** ۱۸۸ ۲۲۵
مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری قیفی ( مخزن زوک ۵۰۰۰ لیتری) *** ۱۸۰ ۲۸۰

 

 

 

 

 

برای مطلع شده از لیست قیمت مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی ، افقی و قیفی لطفا با شماره ۰۲۱-۴۴۵۴۷۱۱۶ تماس بگیرید.

خصوصیات مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری افقی ، عمودی و قیفی :

  • مقاوم در برابر گرمای هوا و مناسب برای مناطق گرمسیر و تحمل دمای آب و سیال تا ۵۵ درجه سانتی گراد
  • مقاوم در برابر سرما و مناطق سرد سیر کوهستانی
  • دارای لایه محافظ در برابر اشعه UV آفتاب می باشند
  • بصورت سه لایه، ضد جلبک و آنتی باکتریال بهداشتی تولید می شوند.
  • امکان ارسال رایگان از طریق دفاتر باربری به سراسر کشور
  • دارای پروانه بهداشتی از سازمان غذا و دارو و نشان استاندارد
  • ارسال رایگان درب آدرس مشتری در شهرهای تهران، ساری ،کرج
  • امکان نصب کلیه اتصالات ( از جنس برنجی، پلی اتیلنی، استیل و کامپوزیت )، شناور و شیر قبل از ارسال وجود دارد.
  • گارانتی تعویض ۵ ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • قیمت مخزن پلی اتیلن بسیار کمتر از مخازن فلزی می باشد.
  • در مخازن قیفی امکان تخلیه کامل مواد و سیال ذخیره شده وجود دارد.
  • امکان نصب میکسر در مخازن وجود دارد ( در این خصوص با کارشناسان فنی ما مشورت نمایید تا بهترین مخزن پلی اتیلنی را خدمتتون ارائه دهند ).
  • مخازن تقویت شده را می توان برای ذخیره سازی انواع اسید ها استفاده نمود که از این رو به این نوع تانکر ها مخزن اسید نیز گفته می شود.

تصویر مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی ( ایستاده )

مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی :

تانکر ۵۰۰۰ لیتری عمودی به شکل استوانه ایستاده می باشد که این نوع تانکر ها معروف به مخازن ایستاده می باشند. مخزن ۵۰۰۰ لیتری در دو نوع مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه و مخزن عمودی بلند تولید شده است و همچنین از نظر تعداد لایه ها به دو توع مخزن تک جداره یا تک لایه و مخزن سه جداره یا سه لایه تقسیم می شود. در مخزن سه لایه به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود. از اینرو برای ذخیره سازی آب شرب ، مخزن آب سه لایه توصیه می شوند.

در حال حاضر در فروشگاه تانکر پلاستیک، مخازن پلی اتیلن عمودی در حجم های ۸۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر موجود و آماده فروش می باشند.

اتصالات و ورودی و خروجی های تانکر ۵۰۰۰ لیتری عمودی

تانکر ۵۰۰۰ لیتری به صورت پیش فرض فاقد هر گونه اتصال ورودی و خروجی یا فیتینگ  بود به همین دلیل مشتریان گرامی در صورت تمایل و در هنگام ثبت سفارش می توانند در خواست نصب این اتصالات را به کارشناسان فروش شرکت اعلام نمایند. نصب این اتصالات بصورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که مخازن سه لایه و مخازن تک لایه از نظر ضخامت و استحکام تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مخزن اسید پلاستیکی ( مخزن تقویت شده پلی اتیلنی):

پلی اتیلن در برابر خورندگی مواد شیمیایی و اسید ها بسیار مقاوم بوده و از این رو می توان بیشتر اسید های قوی و دیگر مواد شیمیایی (آب ژاول، وایتکس و…) را در مخازن پلی اتیلنی ذخیره و نگهداری نمود. اما به دلیل چگالی بالای این مواد که بیش از چگالی آب می باشد، حتما می بایست از مخازن تقویت شده یا همان مخازن اسید استفاده شود تا مقاومت کافی در برابر وزن سیال را داشته باشند. تانکر پلاستیک برای ذخیره انواع اسید ها و مواد خورنده ، مخزن اسید پلاستونیک یا مخزن سوپریور را معرفی می نماید. تانکر پلاستیک قابلیت تولید انواع مخازن اسید در سایزه ها و حجم های مختلف را دارد.

برای ذخیره انواع مواد شیمیایی و انواع اسیدها در مخازن تقویت شده یا مخزن اسید لطفا با کارشناس فنی ما در تانکر پلاستیک ۴۴۵۴۷۱۱۶- ۰۲۱ تماس بگیرید.

مخزن 5000 لیتری افقی

مخزن ۵۰۰۰ لیتری افقی (خوابیده )

مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری سه لایه افقی ( منبع پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری خوابیده )

مخزن ۵۰۰۰ لیتری پلاستیکی سه لایه افقی برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. امکان تولید انواع دو لایه ، فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. این مخزن ذخیره آب آشامیدنی سه لایه افقی از جنس پلی اتیلن فودگرید۳۸۴۰ می باشد. کلیه مخازن تانکر پلاستیک از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  تولید می شوند.

به همین دلیل آب این مخازن گوارایی خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود . به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی (مخزن اسید ) و بازی در این مخزن وجود دارد. با این وجود لطفا برای اطمینان از سازگاری ماده شیمایی قبل از خرید با ما مشورت کنید.مخزن ۵۰۰۰ لیتری پلی اتیلن با عنوان مخزن ۵۰۰۰ خوابیده نیز شناخته می شود و عموماً برای نصب در پشت بام ها یا فضاهایی که نیاز است وزن مخزن پخش شود پیشنهاد می شود.

از این مخزن می توان برای ذخیره سازی آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و خوراکی استفاده کرد.آب درون مخازن پلی اتیلن که از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تولید شده است، کاملاً گوارایی خود را حفظ می کند و هیچگونه بو و مزه ای به خود نمی گیرد. در هنگام خرید مخازن آب پلی اتیلن، از کیفیت بالای مواد اولیه اطمینان کافی را کسب نمایید.

در حال حاضر در فروشگاه تانکر پلاستیک، علاوه بر تانکر پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری افقی مخازن پلی اتیلن افقی در حجم های ۷۰ لیتر، ۱۰۰ لیتر، ۲۰۰ لیتر، ۲۵۰ لیتر، ۳۰۰ لیتر، ۴۰۰ لیتر، ۵۰۰ لیتر، ۷۰۰ لیتر، ۷۵۰ لیتر، ۱۰۰۰ لیتر، ۱۵۰۰ لیتر، ۲۰۰۰ لیتر ، ۳۰۰۰ لیتر، ۴۰۰۰ لیتر و ۵۰۰۰ لیتر موجود و آماده فروش می باشند.مخزن ۵ هزار لیتری به خوبی می تواند آب مصرفی مورد نیاز ۲۰ واحد مسکونی را تامین نماید.

مزیت اصلی مخازن پلی اتیلن افقی، پخش کردن وزن مخزن و  وزن مایع درون آن در سطح بیشتری نسبت به سایر مخازن است و می تواند بهترین انتخاب برای نصب در پشت بام باشد.

برای مطلع شده از لیست قیمت مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی یا افقی ، لطفا با شماره ۰۲۱-۴۴۵۴۷۱۱۶ تماس بگیرید.

مخزن 5000 لیتری قیفی

مخزن ۵۰۰۰ لیتری قیفی ( زوک )

مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری قیفی ( تانکر زوک  ۵۰۰۰ لیتری ته قیفی )

منبع قیفی در صنایع مختلف به علت خواص فیزیکی که دارند بسیار کاربردی می باشند و برای انواع میکسر ها و ذخیره انواع سیالات ، مواد خوراکی و … از مخزن قیفی استفاده می شود. مخزن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند. مخازن قیفی در حجم های ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در تولید می شوند.

از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.مشتریان گرامی می توانند در هنگام ثبت سفارش ، درخواست نصب اتصالات ورودی و خروجی ( نصب رایگان ) مد نظر خود را نیز به کارشناسان اعلام نمایند .

پایه فلزی مخازن قیفی پلی اتیلن و اتصالات

مخازن قیفی عملا بصورت خام بدون پایه و بدون اتصالات تولید می شوند دلیل آن هم عدم محدودیت در استفاده از این مخازن و دسترسی اختیارات بیشتر برای خریداران است  زیرا از این مخازن در شرایط مختلف استفاده می شود و ساخت پایه و نصب اتصالات برای هر سفارش متفاوت می باشد. برای استفاده مناسب از مخازن قیفی پلی اتیلن نیاز به پایه و حفاظ فلزی می باشد. خوشبختانه در فروشگاه تانکرپلاستیک امکان طراحی و تولید حفاظ و پایه فلزی برای مخازن قیفی مهیا شده است.

برای تمامی لیتراژ های این مخازن پایه و حفاظ موجود است. برای اطلاع از قیمت پایه ها و زمان تحویل کافی است با ما تماس بگیرید.نکاتی که بعد از خرید مخازن قیفی پلی اتیلن یا پلاستیکی باید رعایت فرمایید.

  • محل نصب مخزن را به گونه ای انتخاب نمایید که در نزدیکی شعله و حرارت قرار نگیرد.
  • از جابه جایی مخزن در حالی که درون آن پر است خود داری نمایید.
  • مخازن مخروطی یا قیفی باید در دوره های زمانی معینی بازدید شوند. خصوصا محل ورود اتصالات که احتمال بروز نشت وجود دارد.
  • از برخورد اجسام نوک تیز به بدنه مخزن مخروطی خود داری نمایید زیرا به دلیل برخورد ، امکان پارگی مخزن وجود خواهد داشت.

شرکت های تولید کننده مخازن پلی اتیلن معتبر

اتصالات ورودی و خروجی ( فیتینگ ) و شناور :

به دلیل نیاز های متفاوت مخازن پلاستیکی بدون اتصالات ورودی و خروجی تولید می شوند و برحسب نیاز مشتری، محل ورودی و خروجی تانکر ها سوراخ و اتصالات را نصب می نماییم. و در هنگام ثبت سفارش فیتینگ با قطر داخلی مورد درخواست خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال قطر فیتینگ متعارف ورودی و خروجی و سرریز و شناور ( فلوتر ) برای یک مخزن ۵۰۰۰ لیتری پلاستیکی سه لایه افقی یک اینچ می باشد.

به صورت پیشفرض اتصالات ورودی و خروجی یک طرف و بالا و پایین و سرریز طرف مقابل نصب می شوند. در صورتی که می خواهید ورودی و خروجی مقابل هم نصب شوند لطفا در توضیحات ثبت سفارش خود درج فرمایید. اتصالات خروجی مخازن آتشنشانی دو اینچ یا بیشتر می باشند.

استفاده از فیلتر برای پیش تصفیه آب ورودی به مخزن :

برای جلوگیری از ورود شن و ماسه و ذرات معلق در ورودی آب مخزن از فیلتر برای پیش تصفیه آب ورودی استفاده کنید. فیلترهای شن و ماسه قابل شستشو هستند و فقط می بایست فیلترهای PP را در دوره های زمانی کوتاه با هزینه بسیار پایین تعویض کنید. این کار موجب عملکرد صحیح شناور، عمر بیشتر پمپ ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و شیرآلات گران قیمت ساختمان شما می گردد. فیلتر قابل شستشوی پلی استایرن موجب حذف شن و ماسه و فیلتر PP موجب حذف ذرات معلق بسیار ریز می گردد. به این ترتیب فضای داخلی مخزن همیشه بهداشتی و تمیز باقی خواهد ماند.

روش های نصب مخزن

روش های متفاوتی برای نصب مخزن وجود دارد که شما می توانید با توجه به مکان نصب و مساحتی که مورد نیاز می باشد، منبع آب خود را نصب نمایید. در این بخش سعی بر آن داریم تا در مورد سه مورد از روش های نصب تانکر آب توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم:

نصب مخزن آب بر روی زمین: این روش رایج ترین روش نصب تانکر آب می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. نکته اصلی که در استفاده از این روش وجود دارد ، تراز بودن سطحی می باشد که قرار است تانکر آب بر روی آن نصب شود. بنابراین قبل از انجام مراحل نصب بهتر می باشد که از تراز و هموار و یکنواخت بودن سطح مورد نظر اطمینان داشته باشید.

نصب مخزن آب به صورت هوایی: در برخی از مناطق مخازن آب را در ارتفاعات بسیار بلندی نصب می کنند که برای این روش بایستی فنداسیون مناسبی و ایمنی را طراحی کرد. فشار آب در این روش بسیار زیاد می باشد چرا که ارتفاع تاثیر مثبتی بر روی فشار آب خواهد داشت. به ازای هر ۱۰ متر اختلاف ارتفاع ۱ بار یا ۱۴٫۵ پی اس آی فشار ایجاد می شود.

اگر نیاز به نصب منبع در پشت بام باشد حتما از مخازنی استفاده نمایید که سطح مقطع بیشتری دارند و فشار کمتری به فندانسیون و سازه ساختمان شما وارد می کند. مخازن افقی برای نصب در پشت بام بسیار مناسب می باشند.

توجه به نکاتی که در نصب مخزن های آب می باشد بسیار ضروری و از الزامات می باشد به طوری که هر فرد با تجربه در این زمینه به خوبی از این نکات آگاهی دارد و می داند که بایستی از این نکات پیروی کند. از آن جایی که نصب مخازن آب یک کار تخصصی بوده،توصیه می شود که با کیفیت ترین و بهترین مخزن آب را جهت استفاده و نصب خریداری نمایید.

مخزن آب پلی اتیلن به دلیل مزایایی که دارد تاکنون جز بهترین مخزن آب و محبوب ترین مخزن ساخته شده در تمامی کشور ها می باشد که با داشتن مقاومت بسیار بالا و هم چنین نصب راحت می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای خرید شما باشد. شما می توانید فیلترهای مورد نظر خود را در ورودی آب به مخزن نصب کنید که در این صورت تعویض و تمیز کردن فیلترها نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در ادامه به نکاتی که بایستی در نصب منبع آب رعایت شود اشاره های شده است:

  • قبل از نصب بایستی محل و مکان نصب مخزن را مشخص کنید محل نصب می بایست ابعاد و اندازه مخزن تان باشد.
  • نصب تانکر آب طبق اصول و استاندارد ها عملشود تا بتوانید از گارانتی و ضمانت نامه ی مخزن آب بهره مند شوید.
  • قطر فیتینگ و لوله خروجی از مخزن می بایست برابر یا بیشتر از ورودی پمپ آب باشد.
  • مخزن را در مکانی که به دور از جریان الکتریسیته باشد نصب کنید تا مانع از وقوع اتفاقات ناگوار باشید.
  • از یخ زدگی پمپ در فصول سرد جلو گیری نمایید.
  • از مخزن و تاسیسات بصورت دوره ای بازدید نمایید.
  • بهتر است پمپ و مخزن را در یک مکان بسته و سرپوشیده مانند اتاق تاسیسات نصب شود.
  • در صورت نیاز با توجه به ابعاد مخزن تان می توانید پایه مخزن مناسبی را تدارک ببینید.

برای مطلع شده از لیست قیمت مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی ، افقی و قیفی لطفا با شماره ۰۲۱-۴۴۵۴۷۱۱۶ تماس بگیرید.

برای خرید انواع مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری می توانید با شماره های ۴۴۵۴۷۱۱۶ -۰۲۱ تماس گرفته و ثبت سفارش تلفنی توسط کارشناسان فروش را براحتی انجام دهید. در صورت نیاز به استادکار نصاب و لوله کش برای نصب مخزن آب و مخزن آتشنشانی خریداری شده با ما تماس بگیرید.

 

مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری افقی – منبع پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری خوابیده – تانکر پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری افقی – مخزن پلاستیکی – مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری – منبع آب ۵۰۰۰ لیتری – مخزن پلی اتیلن ۵۰۰۰ لیتری – مخازن ۵۰۰۰ لیتری پلاستیکی – تانکر آب پلاستیکی ۵۰۰۰ لیتری – فروش مخازن پلی اتیلن ، منبع پلاستیکی – تهران مخزن – مخزن آب ساختمان – فروش مخزن پلی اتیلن در تهران – قیمت مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری – ابعاد مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی – قیمت منبع آب ۵۰۰۰ لیتری – بهترین مخزن آب – قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان – مخزن قیفی طبرستان – پایه مخزن قیفی – قیمت مخزن آب مکعبی – قیمت مخزن آب ۵۰۰ لیتری – شرکت تولید مخزن پلی اتیلن – شرکت های تولید کننده مخازن آب – شرکت های تولید کننده مخازن پلی اتیلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *