پلاستونیک پیشرو در تولید انواع تانکر آب و وان پلاستیکی

کارخانه پلاستونیک

کلمه کلیدی : پلاستونیک

کلمات مرتبط : نمایندگان پلاستونیک – قیمت محصولات شرکت پلاستونیک – قیمت مخزن آب پلاستونیک – خرید وان پلاستیکی ارزان – قیمت وان پلاستیکی

همه چیز درباره کارخانه پلاستونیک

پلاستونیک تولید کننده ای پیشرو در صنعت قالبگیری دورانی در ایران است. تولیدات این شرکت طیف وسیعی از محصولات از قبیل اسباب بازی، صنعتی و کشاورزی و ذخیره آب و تصفیه فاضلاب را شامل می شود.

افزایش تراکم جمعیت در بسیاری از شهرهای جهان، خصوصا در کشور های در حال توسعه ، موجب دشواری روز افزون در تامین و توزیع آب بهداشتی و قابل شرب در تمام دنیا شده است.  عدم تناسب بین نرخ رشد جمعیت در بسیاری از مناطق با زیر ساخت های شهری آب و فاضلاب ( شبکه های انتقال آب و تصفیه خانه ها)، بر همین این اساس اهمیت بهینه سازی روش های تامین و نگهداری و ذخیره آب بهداشتی در محل مصرف و همچنین تصفیه خانگی فاضلاب را بیش از پیش نشان می دهد.

از این رو شرکت پلاستونیک سرمایه گذاری در بخش طراحی و مهندسی سیستم های جمع آوری آب باران ، تولید مخازن نگهداری آب شرب ضد جلبک،  مخازن تصفیه فاضلاب خانگی و صنعتی را از سال ۱۳۸۴بنا نهاد و اقدام به سرمایه گذاری در صنعت روتومولدینگ نموده است.

در حال حاضر شرکت پلاستونیک با بیش از ۱۴ سال سابقه تولیدی موفق در صنعت روتومولدینگ و با ظرفیت تولید بیش از ۲۵۰۰ تن درسال به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ صنعت روتومولدینگ در ایران و خاورمیانه، علاوه بر تامین بخشی از نیاز بازار داخلی ، صادر کننده انواع مخازن پلی اتیلن به کشورهای همسایه ، آسیای میانه و قفقاز نیز می باشد. کلیه محصولات این شرکت از پلی اتیلن ۳۸۴۰ که مورد تایید وزارت بهداشت است تولید می شوند. این گرید پلی اتیلن در دنیا به عنوان PE FoodGrade شناخته شده و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA نیز می باشد.

نگهداری و ذخیره سازی بهداشتی آب در زندگی شهری و روستایی به یکی از اولویت های اول زندگی تبدیل شده است. این مهم پلاستونیک را موظف ساخته است تا علاوه بر تولید کالای با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی شرایطی را فراهم آورد تا با توزیع مناسب محصولات خود خریدی آسان ، سریع و مطمئن را برای هموطنان عزیز فراهم آورد .

انواع مخازن پلاستونیک

انواع مخازن پلاستونیک

خرید مخزن مناسب یا بهترین مخزن

در حال حاضر کشورمان در تولید انواع مخازن و محصولات پلی اتیلنی اعم از مخازن نگهداری آب و مواد شیمیایی ، وان ها ی پلاستیکی ، مخازن انبساط و … خودکفا بوده و با توجه به مقرون بصرفه نبودن واردات این محصولات، تمامی مصرف کنندگان از محصولات ساخت داخل استفاده می کنند. کیفیت تولیدی این محصولات به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که توجه و یا عدم توجه به این پارامترها باعث تفاوت قیمت در بین محصولات شرکت های مختلف می شود. ما ضمن بر شمردن مهمترین پارامترها در انتخاب بهترین مخزن پلی اتیلنی ، چند برند مطرح این محصول را خدمتتان معرفی می کنیم.

خدمات پس از فروش: به عنوان مثال گارانتی تعویض ۶۰ ماهه شرکت پلاستونیک یکی از مهمترین و گرانبها ترین خدماتی است که این شرکت ، متعهدانه به مشتریان خود تقدیم می نماید. مشتریان این شرکت می توانند از امنیتی که گارانتی تعویض واقعی ۶۰ ماهه این شرکت هنگام خرید برای آنها ایجاد می کند ، خریدی آسان و مطمئن داشته باشند.برای دسترسی و ارائه خدمات مناسب، نمایندگان پلاستونیک در اکثر شهر های کشور آماده خدمت رسانی می باشند جهت مطلع شدن از نماینده ما در شهر خود با شماره (۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ ) تماس بگیرید.

 مواد اولیه نو و دست اول (Virigin): استفاده از پلی اتیلن ۳۸۴۰ فودگرید در دنیا از سال ۱۹۵۰ رایج شده و سازمان غذا و داروی آمریکا  نیز از آن زمان همچنان استفاده از این ماده را برای نگهداری آب شرب بدون اشکال اعلام نموده است. این گرید از پلی اتیلن توسط چند شرکت پتروشیمی مانند پتروشیمی تبریز تولید می شوند. وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی ایران نیز به این شرکت های پتروشیمی تاییدیه بهداشت و نشان سیب سلامت اعطا نموده است.

علاوه بر موارد فوق دست اول بودن این مواد بسیار مهم است. عدم استفاده از پلاستیک بازیافتی که از نخاله ها و سطل های زباله و … جمع آوری می شوند بسیار حائز اهمیت می باشند. این مخازن علاوه بر استحکام بسیار پایین و خشک و شکننده بودن باعث آزاد شدن مواد زیان آور و خطرناکی داخل آب می شوند.

با وجود تعداد زیاد تولید کنندگان و واحدهای تولید کننده مخازن پلی اتیلن تنها تعداد بسیار معدودی دارای خرید ثبت شده از شرکتهای پتروشیمی هستند. شرکتهای پلاستونیک ، مجتمع پلاستیک طبرستان و کوشا پلاست از جمله این شرکت ها می باشند که از مواد دست اول و نو استفاده می کنند.

 نشان ملی استاندارد و سیب سلامت با کد معتبر: درج لوگو استاندارد و سیب سلامت بدون کد قابل استعلام هیچ اعتباری ندارد و می توانید از تولید کننده به سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو شکایت کنید. حتما در هنگام خرید این محصولات کد سیب سلامت شرکت مورد نظر را مطالبه کرده و با استعلام ساده در سایت سیب سلامت از واقعی بودن سیب سلامت مطمئن شوید.

بنابراین علاوه بر روشها و تکنیک های مهندسی در تولید مخازن پلاستیکی ، تولید مخازن و منابع مرغوب و یا اصطلاحا جنس خوب بسیار وابسته به ماده اولیه استفاده شده برای تولید آنها دارد. استفاده از هر گونه افزودنی غیر مجاز می تواند هم سلامت مصرف کنندگان را به خطر اندازد و هم عمر مفید و استحکام مخزن را به صورت جدی در مخاطره قرار دهد.

ما در پلاستونیک موفقیت های خود را مرهون تعهد به حفظ بالاترین سطح کیفیت در تولید محصولات در این صنعت می دانیم. اخذ استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ( ISO 9001:2015 ) نشان از تلاش ما برای تداوم این روند در پلاستونیک می باشد.پلاستونیک مفتخر است که در زمینه ارائه خدمات پس از فروش در این صنعت بالاترین استاندارد ها را رعایت نموده و با استقرار استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO 10002:2014) خود را متعهد به حرکت در این مسیر می داند.

همچنین تعهد خود به تأمین فضایی ایمن و سالم برای کارکنان و حفاظت و نگهداری از محیط زیست را با اخذ استانداردهای OHSAS 18001:2007 و پیاده سازی استاندارد ISO 14001 نشان داده ایم.اخذ نشان استاندارد ملی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ ، گویای اراده پلاستونیک به ارائه کیفیتی پایدار و مطمئن در تولید محصولات است.در سال ۱۳۹۴ پلاستونیک با ارائه ۲ محصول جدید از سری محصولات کشاورزی ، تجربه ای فوق العاده از کیفیت را در تولید مخازن سمپاش به مشتریان محترم عرضه نموده است.

بسیاری از این افزودنی ها با هدف کاهش قیمت تمام شده به محصول اضافه می شود. همچنین استفاده از پلی اتیلن بازیافتی (پلاستیک بازیافتی) که باعث کاهش چشمگیر قیمت تمام شده می گردد می تواند باعث آلودگی آب و به خطر افتادن جدی سلامت مصرف کنندگان گردد. این مواد همچنین باعث تضعیف مخزن در برابر فشار و وزن سیال شده و در مدت کوتاهی دچار شکستگی و پارگی نیز می شوند.

متاسفانه تشخیص مخزن استاندارد بهداشتی و تولید شده از مواد دست اول نو از مخزن تولید شده از مواد دست دوم براحتی نمی باشد و از ظاهر آنها این کار بسیار دشوار می باشد ولی یکی از مشخصه مخازن دست دوم ( که از مواد بازیافتی تولید می شوند) زمانی آشکار می شود که در هنگام نصب اتصالات زمانی که مخزن را با گردبر سوراخ می نمایید براده ها و مواد جدا شده از مخزن به حالت پودر بوده و هیچ پیوستگی بین آنها دیده نمی شوند در صورتی که مخازن فود گرید (که از مواد اولیه بهداشتی ساخته شده اند) در هنگام سوراخ کاری مواد جدا شده بشکل نوار و رشته در می آیند که کاملا پیوستگی در آنها مشهود می باشد.

قیمت تانکر آب علی الخصوص تانکر آب پلاستیکی به مواد اولیه بسیار وابسته است. بدیهی است اگر از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک استفاده شود قیمت تانکر پلاستیکی به نسبت سایر تانکرهایی که از مواد بازیافتی و یا در بهتری حالت مواد درجه دو استفاده می شود گرانتر خواهد بود.

مخازن افقی پلاستونیک

مخزن پلی اتیلن افقی یا خوابیده از ۷۰ لیتر تا ۱۰۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه، سه لایه و برای مصارف دارویی چهار لایه تولید می شود. مخزن پلی اتیلن افقی به دلیل نوع طراحی و تولید، فشار حاصل از وزن آب یا مایعات ذخیره شده در داخل تانکر پلی اتیلن را در سطح مقطع بیشتری نسبت به مخازن دیگر پخش کرده و در نتیجه در صورت نیاز به نصب مخزن آب پلی اتیلن در پشت بام، به نسبت سایر مخازن ذخیره سازی انتخاب بهتری هستند.

برای مشاهده لیسیت قیمت تانکر افقی پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

تانکر پلاستیکی افقیتانکر پلاستیکی افقی

مخازن عمودی پلاستونیک

مخازن عمودی یا ایستاده در حجم های ۸۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه تولید شده و آماده فروش می باشند.
مخزن عمودی به صورت یکپارچه تولید شده و قیمت آن از سایر مخازن (افقی، مکعبی، زیرپله و…) هم حجم کمتر می باشد. نصب این منبع پلی اتیلنی بر روی پشت بام توصیه نمی شود مگر اینکه سطح محل نصب آن تقویت شده باشد. مخزن آب پلی اتیلن عمودی به دلیل استحکام بیشتر و هم چنین قیمت کمتر مناسبترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز می باشد.

برای مشاهده لیسیت قیمت تانکر عمودی پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

مخزن پلی اتیلن عمودی

مخزن پلی اتیلن عمودی

مخزن پلی اتیلن مکعبی، کتابی یا آسان رو

مخزن مکعبی که به صورت خوابیده و ایستاده تولید می شود با نام های مخزن کتابی یا آسان رو نیز شناخته می شود. همانطور که از نام آن ها پیداست این مخازن برای عبور و نصب در فضاهای باریک مناسب هستند.

ابعاد مخازن مکعبی به گونه ای در نظر گرفته شده تا بتوان آنها را از باریکترین درب ها و کم فضا ترین مکان های عبور داده و نصب کرد. درحال حاضر مخازن مکعبی پلی اتیلن پلاستونیک در حجم های ۲۳۰ لیتری ، ۸۰۰ لیتری ، ۱۰۰۰ لیتری و ۲۰۰۰ لیتری تولید شده و آماده فروش می باشند. لازم به ذکر است که این مخازن نسبت به مخازن افقی و عمودی به خاطر نوع طراحی و مواد اولیه بیشتر گرانتر می باشند و تنها در صورتی که مشکل جدی در ابعاد دیگر مخازن دارید، مخازن مکعبی پلی اتیلنی پیشنهاد می شوند.

برای مشاهده لیسیت قیمت تانکر مکعبی، آسانرو یا کتابی پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

تانکر پلاستیکی مکعبیتانکر پلاستیکی مکعبی

مخازن زیر راه پله ای

مخازن زیرپله ای برای نصب در زیرپله های ساختمان ها و منازل طراحی و تولید شده است. زیرپله های ساختمان ها در اکثر موارد هیچگونه کاربری نداشته در نتیجه نصب مخزن پلی اتیلن زیر راه پله برای استفاده به عنوان منبع آب در این فضا می تواند بسیار مناسب باشد.

مخزن زیرپله ای پلی اتیلنی در حال حاضر در سه حجم ۵۰۰ لیتر، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ لیتر تولید شده و آماده فروش می باشد. یکی از مشکلات مخازن قدیمی زیرپله ای در گذشته دفورمه شدن (تغییر شکل دادن) جزئی آن در طولانی مدت بود ( شکم آوردن تانکر پس از آبگیری) به همین دلیل در طراحی جدید این مخازن از لوله تقویت کننده داخلی استفاده شده تا این مشکل برطرف شود.

برای مشاهده لیسیت قیمت تانکر زیر پله پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

تانکر پلاستیکی زیر پله

تانکر پلاستیکی زیر پله

مخزن قیفی یا ته قیفی

مخزن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن و یا مخزن ته قیفی با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی در احجام ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در پلاستونیک تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

برای مشاهده لیسیت قیمت تانکر قیفی پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

مخازن قیفی پلیاتیلن

مخازن پلی اتیلن قیفی

وان پلاستیکی (صنعتی یا شیلاتی) و وان حمامی

وان پلاستیکی یا وان پلی اتیلنی شرکت پلاستونیک با استفاده از پلی اتیلن PE 3840 و Food Grade دارای آنتی یو وی UV Stabilizer در ابعاد و سایز های مختلف تولید می شوند. این نوع خاص از پلی اتیلن علاوه بر تامین استحکام کافی ، دارای تاییدیه وزارت بهداشت نیز می باشد. وان پلاستیکی شیلاتی یا صنعتی بسیار کاربردی می باشند و به علت مزایایی که دارند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، در ادامه به موارد استفاده این محصول کاربردی را نام می بریم :

۱- وان نگهداری ماهیان خوراکی به صورت زنده در فروشگاه های عرضه محصولات شیلاتی ۲- وان تولید و پرورش آبزیان زینتی مانند ماهی قرمز و انواع کوی و گلد فیش و … ۳- وان شستشو ی میوه و سبزیجات به صورت صنعتی و نیمه صنعتی ۴- وان تولید و پرورش محصولات شیلاتی مانند ماهی قزل آلا و … ۵- وان نگهداری مواد جامد گرانولی و پودری ۶- وان آزمایشگاه های تست بتن ۷- وان پرورش زالو ۸- وان صنایع آبکاری ۹- وان صنایع نساجی ۱۰- وان حمام و استخر بازی کودکان ۱۱- وان صنایع لبنی و تولید پنیر

وان شیلاتی پلی اتیلن و پلاستیکی ماهی و زالو

وان پلاستیکی شیلاتی پرورش ماهی و زالو

پلاستونیک خرید وان پلاستیکی ارزان و با کیفیت مناسب را برای صنایع مختلف و انواع کارگاه ها مهیا نموده است و همینطور خرید وان حمامی پلاستیکی ارزان را ، که جایگزین مناسب برای وان های سرامیکی بسیار بزرگ و گران قیمت می باشند و براحتی در حمام های آپارتمانی قابل استفاده می باشند.

برای مشاهده لیسیت قیمت وان پلاستیکی و قیمت وان حمامی پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

وان حمامی پلاستیکی

وان حمامی پلاستیکی

با توجه به نیاز مشتریان در تولید محصولات سفارشی، با راه اندازی واحد طراحی با بهره گیری از نرم افزار ها و سخت افزارهای پیشرفته رایانه ای و دانش روز به صورتی بی سابقه ارائه خدمت در صنعت قالب گیری دورانی را در کشور ارتقاء داده ایم.

 مخزن آب شرب بهداشتی

ماده اولیه مورد استفاده در مخازن پلی اتیلن پلاستونیک سازگاری کاملی با میعاتی همچون آب دارند. ضمن اینکه مخزن آب پلی اتیلن این شرکت دارای استاندارد و پروانه بهداشتی بوده وبدون هیچگونه مشکل و نگرانی قابل استفاده هستند. نکته ای که وجود دارد این است که در محیط هایی که امکان تابش نور خورشید وجود دارد باید حتماً از مخزن پلی اتیلن سه لایه استفاده کرد. در غیر این صورت داخل مخزن جلبک خواهد زد و آب درون آن بو و طعم نا مطلوبی پیدا خواهد کرد.

مخزن اسید پلاستونیک ( مخزن ضد اسید )

بسیاری از افراد و حتی فروشندگان، مخازن پلی اتیلن را با عنوان مخازنی می شناسند که در برابر تمامی اسید ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند. اگر چه طیف وسیعی از مواد شیمیایی و اسید ها بدون هیچگونه مشکلی می توانند در مخازن پلی اتیلن ذخیره شوند ولی هستند مایعاتی که با پلی اتیلن سازگاری نداشته ، در این راستا برای اطلاع از اینکه آیا مواد و مایعات مد نظر شما سازگاری مناسبی با پلی اتیلن و مخازن پلی اتیلن دارند یا خیر کافی است نام ماده و چگالی آن و دمای نگهداری را به اطلاع کارشناسان تانکر پلاستیک برسانید. برای اینکار می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ تماس بگیرید .

کارشناسان ما  در تانکر پلاستیک سازگاری و یا عدم سازگاری مواد مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهند داد. ضمن اینکه راه کارهایی جهت نصب، نگهداری و افزایش طول عمر مخازن را به اطلاع شما خواهند رساند.

این مخازن در برابر اکثر مواد مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند. با این حال، منبع پلی اتیلن تولید شده برای نگهداری اینگونه مواد را نباید برای نگه داری بنزین استفاده کرد چون این مواد می توانند پلاستیک را سست و شکننده کنند. فقط انواع خاصی از پلی اتیلن برای این کار می توانند مناسب باشد که ماده اولیه آنها در ایران یا در دسترس نیست و یا قیمت تمام شده محصول خیلی گران تر از مخازن فلزی تمام می شود.

نگهداری مخازن پلی اتیلن

برای مخازن افقی و عمودی مکانی را انتخاب کنید که راحت ترین دسترسی را به تانکر را داشته باشید. مکانی را انتخاب کنید که صاف و مسطح بوده و در ضمن در معرض انتشار و تماس با مواد شیمیایی نباشد. از طرف دیگر محیط قرار گیری مخزن باید به گونه ای باشد در صورت شکسته شدن منبع و انتشار محتویات موجود در آن کمترین میزان خسارت و آسیب دیدگی را از نقطه نظر فنی، بهداشتی و زیست محیطی را ایجاد کند. مطابق آیین نامه نظام مهندسی مخزن باید در جایی نصب شود که هوای آن به خوبی تهویه شود. مکان نصب درب دار بوده و درب آن قابلیت قفل شدن داشته باشد و در نهایت باید کف شور به گونه ای مناسب سازی شود که در صورت نشت مایعات درون تانکر بتوان آنها را به خروجی مناسبی هدایت کرد.

شما می توانید در فروشگاه تانکر پلاستیک می توانید انواع تانکر پلاستیکی و انواع وان های شیلاتی و حمامی در ابعاد مختلف مشاهده، بررسی و خرید نمایید برای مشاهده قیمت مخزن آب پلاستونیک و قیمت محصولات شرکت پلاستونیک اینجا را کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *