فروش مخزن پلی اتیلن در تهران – ارسال به سراسر کشور

مخزن پلی اتیلن در تهران

فروش مخزن پلی اتیلن در تهران :

ما برای شما همشهریان تهرانی فروش ویژه مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی را با تسهیلات مناسبی فراهم کرده ایم. این تسهیلات بدین صورت می باشد:

  • تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی مخازن سه لایه
  • ارسال فوری محصولات به درب منزل یا درب کارگاه خریدار
  • نصب اتصالات و شیرآلات در انبار فروش پیش از تحویل به مشتری
  • گارانتی ۵ ساله تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • ارسال رایگان سفارشات بیش از ۴۰۰۰۰۰ تومان

ممکن است پیش از خرید مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی سوالاتی برای مشتریان گرامی به وجود آمده باشد. در ادامه به برخی از سوالات متداول مشتریان گرامی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آیا مخزن پلی اتیلن تهران جهت ذخیره ی مواد غذایی و آب آشامیدنی مناسب می باشند؟

بله تمام مخازن و محصولات این شرکت تولید شده از پلی اتیلن ۳۸۴۰  و Food Grade که دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره ۲۱/۱۶۱۲۴ و نشان می باشد ، تولید می شوند. علاوه بر این کلیه محصولات این شرکت دارای نشان ملی استاندارد ایران نیز می باشند.

چه نوع موادی در این مخازن پلی اتیلنی قابل نگهداری می باشند؟

گستره وسیعی از مایعات و مواد شیمیایی به راحتی قابل ذخیره سازی در این مخازن می باشند . برای اطلاع کامل از این موضوع لطفاً با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

آیا مخازن و تانکرهای پلی اتیلنی تولید شده در این شرکت ضد جلبک می باشند؟

کلیه مخازن پلی اتیلن سه لایه این شرکت به دلیل ممانعت از عبور نور مرئی از جداره مخزن کاملا ضد جلبک می باشند. این مخازن علاوه بر استحکام بسیار بالا به دلیل داشتن ماده آنتی یو وی در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشند. مخازن تک لایه یا بی رنگ نیز در صورتی که در مکان های تاریک مثل زیرزمین نگهداری شوند مشکلی برای نگهداری و ذخیره سازی آب شرب ندارند.

تفاوت قیمت مخازن پلی اتیلن عرضه شده توسط شرکت های مختلف در شهر تهران به چه دلیلی است؟

تفاوت قیمت مخزن پلی اتیلن در تهران  به عواملی چون قیمت ماده اولیه ، کیفیت ماده اولیه ، سطح تکنولوژی به کار رفته ، تعهدات شرکت در قبال گارانتی و خدمات پس از فروش ، نحوه ارسال و مواردی از این دست وابسته است . حتماً پیش از خرید محصول خود از این دست موارد را مد نظر قرار دهید تا در آینده دچار مشکل و ضررهای مالی نشوید و ناچار به پرداخت هزینه های مجدد نشوید. خوشبختانه شرکت پلاستونیک در این زمینه در میان همشهریان تهرانی به عنوان یک شرکت خوش سابقه شناخته می شود.

در این رابطه ما تضمین می کنیم که مخازن پلی اتیلن تولید شده در این شرکت جز باکیفیت ترین محصولات تولید شده داخلی است و به همین جهت گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدتی را به هموطنان عزیز ارائه می کنیم.

دوام مخزن پلی اتیلن در مقایسه با مخزن فلزی چقدر است؟

در صورت استفاده از مواد اولیه ی نو و  Food Grade و عدم استفاده از پلاستیک غیر بهداشتی بازیافتی در تولید مخزن ذخیره آب آشامیدنی و نگهداری اصولی مخزن پلی اتیلن (تراز بودن و یکنواخت بودن سطح زیرین مخزن ) به دلیل خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن ، این مخازن می توانند سالهای بسیار طولانی ( بیش از ۱۰ سال ) قابل استفاده و بهره برداری باشند. مخازن فلزی گالوانیزه ( غیر استیل ) به دلیل از بین رفتن لایه ضد زنگ پوشاننده ورقه آهنی در نقاط جوشکاری از همان آغاز آبگیری مخزن شروع به زنگ زدن می کنند . این زنگ زدگی علاوه بر تغییر طعم آب ، متناسب با ضخامت ورقه به کار گرفته شده در طول زمان منجر به سوراخ شدن مخزن می گردد.

پیش از خرید مخزن پلی اتیلن چه اقداماتی نیاز است تا انجام دهیم؟

– برآورد حجم مخزن ذخیره آب ساختمان :همانطور که در خصوص محاسبه حجم مخزن مورد نیاز عنوان شد برای هر واحد مسکونی در شهر تهران مطابق اعلام آبفا ۲۵۰ لیتر حجم ذخیره آب مورد نیاز است. مثلا یک مجتمع چهار واحدی به ۱۰۰۰ لیتر آب ذخیره قبل از پمپ (تامین فشار آب ) در ساختمان نیازمند است. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

– بررسی امکان انتقال و نصب مخزن در مکان در نظر گرفته شده:
 ابعاد فضای در دسترس برای نصب مخزن و امکان انتقال مخزن به مکان در نظر گرفته شده مرحله ای بسیار مهم در خرید تانکر آب می باشد. پس لطفا از امکان جای گیری مخزن درمحل نصب آن اطمینان حاصل فرمایید. سپس مطمئن شوید که امکان انتقال مخزن به محل نصب وجود داشته باشد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

– تعیین قطر اتصالات ورودی و خروجی 
مخازن تولید شده در کارخانه در حالت معمول فاقد ورودی و خروجی هستند و مطابق درخواست مشتریان عزیز امکان نصب این اتصالات بر روی مخازن قبل از ارسال در انبار کارخانه وجود دارد. قطر رایج اتصالات ورودی و خروجی برای کاربری خانگی مخازن ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ و یا ۱ اینچ می باشد. در صورت نیاز امکان نصب قطع کن مکانیکی (شناور) نیز مطابق سفارش مشتریان عزیز در انبار کارخانه وجود دارد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

 

دفتر فروش مخزن پلی اتیلن در تهران (ثبت سفارش):
۰۲۱-۴۴۵۴۷۱۱۶  ۰۲۱-۴۴۵۴۱۳۷۵

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *