تانکر پلی اتیلن همدان

تانکر پلی اتیلن همدان

برای اطلاع از شرایط فروش در استان و شهر های  ملایر ، شهرستان نهاوند ، شهرستان رزن ، شهرستان کبودر آهنگ ، شهرستان فامنین ، شهرستان بهار و شهرستان اسد آباد  با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

استان همدان از نظر آب و هوایی در رده سردسیر قرار می گیرد و اغلب مردم در بهار و تابستان استان همدان را برای گردش و تفریح انتخاب می کنند اما یکی از مشکلات بزرگ استان همدان تامین آب آشامیدنی و نگهداری آن می باشد که اغلب مردم با علم صنعت آشنایی ندارند و نمی دانند باید چکار کنند ما در اینجا به معرفی تانکر های پلی اتیلن برای تامین و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی و شیمیایی می پردازیم .

تانکر پلی اتیلن همدان

فروش تانکر پلی اتیلن همدان

مشخصات تانکرهای  پلی اتیلن :

اولین مشخصه بارز تانکر های پلی اتیلنی که از مواد نو تولید می شوند مانند مخازن پلاستونیک و کوشا پلاست مسائل بهداشتی آن می باشد چرا که مواد بکار برده شده در تانکر های پلی اتیلن پلاستونیک  و کوشا پلاست کاملا فودگرید بوده و دارای نشان ملی استاندارد می باشند.

از تانکر های پلی اتیلن برای نگهداری آب آشامیدنی استفاده می شود که این نوع از تانکر های سه لایه برای جلوگیری از تغییر رنگ ، مزه و بوی آب  در زمان های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند همین موضوع باعث شده تا از تانکر های پلی اتیلن بیشتر استفاده شود و رتبه یک را به خود اختصاص می دهد .

تانکر های  پلی اتیلن پلاستونیک در انواع تک جداره، دوجداره و سه جداره جهت نگهداری انواع مایعات آشامیدنی ، شیمیایی و صنعتی  به فروش می رسد .

تانکر های پلی اتیلن از نظر ضخامت در چه فضایی مورد استفاده قرار می گیرد ؟

از تانکر های تک جداره می توانید جهت نگهداری آب و غیره در فضای سرپوشیده استفاده کنید .

از تانکر های دوجداره می توانید جهت نگهداری مایعات در فضای باز اما در مناطق معتدل استفاده کنید .

از تانکر های سه جداره می توانید در فضای باز و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید

انواع تانکر پلی اتیلن :

تانکر پلاستیک  دارای تانکر های پلی اتیلن به صورت مخازن عمودی ، مخازن افقی ، مخازن مکعبی ، مخازن بیضی ، مخازن سم پاش ، مخازن انبساط و مخازن قیفی می باشد که شما می توانید تانکر مورد نظر خود را تهیه کنید و به صورت حمل کاملا استاندارد آن را تحویل بگیرید .

مزایای استفاده از تانکر های پلی اتیلن :

یکی از مزایای تانکر های پلی اتیلن قیمت بسیار مناسب آن می باشد دومین مزیت این مخازن ماندگاری بسیار بالای آنها می باشد.  از دیگر مزایای استفاده از تانکر های پلی اتیلن قابلیت تولید متنوع در اشکال و احجام مختلف و نصب آسان آنها می باشد . فروشگاه تانکر پلاستیک آماده ارسال به تمام نقاط کشور می باشد کافی است با با کارشناسان مجرب شرکت تماس حاصل فرمایید. حمل و تحویل خریدهای بالای ۴۰۰ هزار تومان در شهر همدان درب دفتر باربری رایگان می باشد. فقط هزینه انبار داری بر عهده مشتری می باشد. در خریدهای کامیونی جمع حجمی ۱۰۰۰۰ لیتر و بیشتر در کلیه شهرهای استان همدان حمل رایگان می باشد با توجه به نوسان قیمت ها لطفا جهت اخذ آخرین قیمتها با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مشخصات تانکر های پلی اتیلن :

اولین مشخصه بارز تانکر های پلی اتیلن تولید شده از مواد اولیه نو و دست اول و فود گرید مانند تانکر پلاستونیک   بحث بهداشتی بودن آنها ست. از تانکر های پلی اتیلن سه لایه برای نگهداری آب آشامیدنی استفاده می شود که این نوع از تانکر ها برای جلوگیری از تغییر رنگ ، مزه و بوی آب  در زمان های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد همین موضوع باعث شده تا از تانکر های پلی اتیلن بیشتر استفاده شود و رتبه یک را به خود اختصاص می دهد .

تانکر های  پلی اتیلن ر انواع تک جداره، دوجداره و سه جداره جهت نگهداری انواع مایعات آشامیدنی ، شیمیایی و صنعتی  به فروش می رسد .

تانکر های پلی اتیلن از نظر ضخامت در چه فضایی مورد استفاده قرار می گیرد ؟

از تانکر های تک جداره می توانید جهت نگهداری آب و غیره در فضای سرپوشیده استفاده کنید .

از تانکر های سه جداره می توانید در فضای باز و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید

انواع تانکر پلی اتیلن :

فروشگاه تانکر پلاستیک دارای تانکر های پلی اتیلن به صورت مخازن عمودی ، مخازن افقی ، مخازن مکعبی ، مخازن بیضی ، مخازن سم پاش ، مخازن انبساط و مخازن قیفی می باشد که شما می توانید تانکر مورد نظر خود را تهیه کنید و به صورت حمل کاملا استاندارد آن را تحویل بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *