لگن پلاستیکی | ابعاد و قیمت فروش لگن بزرگ و کوچک

لگن پلاستیکی بزرگ وان پلاستیکی

لگن پلاستیکی ، تشت پلاستیکی یا وان پلی اتیلن

انواع لگن پلاستیکی در ابعاد گوناگون و حجم های مختلف در  شرکت تانکر پلاستیک  تولید می شود لگن پلاستیکی یا وان پلی اتیلنی شرکت تانکر پلاستیک با استفاده از پلی اتیلن PE 3840 و Food Grade دارای آنتی یو وی تولید می شود که از مقاومت بالایی بر خوردار می باشد و با لگن های معمولی و خانگی متفاوت می باشد . این نوع خاص از پلی اتیلن علاوه بر تامین استحکام کافی ، دارای تاییدیه وزارت بهداشت نیز می باشد.

در بازار لگن پلاستیکی را با عناوین مختلفی می شناسند و دلیل آن هم کارآمدی این محصول و کاربرد آن در صنایع مختلف می باشد عناوینی مانند؛ وان پلاستیکی، لگن پلی اتیلنی، لگن پلاستیکی بزرگ، لگن پلاستیکی چهار گوش، وان های شیلاتی،  وان پلاستیکی چهار گوش، وان پلاستیکی مستطیلی، لگن پلاستیکی مستطیلی، لگن پلاستیکی شیلاتی، لگن پلاستیکی صنعتی، تشت پلاستیکی گرد، تشت پلاستیکی مستطیلی، تشت پلاستیکی خیلی بزرگ، وان پلاستیکی شیلاتی، وان پلاستیکی صنعتی، وان پلاستیکی ارزان ، وان شیلاتی، وان صنعتی و لگن پلاستیکی صنعتی ، لگن پلاستیکی ارزان و … .

لگن پلاستیکی با ابعاد مختلف در صنایع (صنعت آبکاری، به عنوان وان آبکاری) ، کشاورزی (شستشوی صنعتی میوه و سبزیجات و .. به عنوان وان صنعتی.) ، شیلات ( پروش ماهی و پرورش زالو … به عنوان وان شیلاتی و پرورش ماهی) ، ایجاد استخرهای کوچک و قابل حمل خانگی ، سیلوی مایعات و جامدات پودری و گرانولی در وانهای درب دار (در فضاهای سربسته و روباز) ، بسته بندی و نگهداری ارزان محصولات یخ زده در وانهای فوم دار (با درب) و … کاربرد دارند. این وان ها علاوه بر کاربری های ذکر شده به عنوان طشت پلاستیکی یا لگن پلاستیکی بزرگ نیز در بازار شناخته شده اند و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند.

لگن بهداشتی پلاستیکی :

علاوه بر کاربری های ذکر شده برخی از سایز ها به عنوان وان پلاستیکی بهداشتی ( لگن پلاستیکی بزرگ) در برخی دوره های درمانی و مراقبتهای پزشکی قبل و بعد از جراحی های خاص کاربرد دارد.

برای مشاهده لیست قیمت و ابعاد انواع لگن پلاستیکی و  وان پلی اتیلنی بر روی همین لینک کلیک نمایید.

وان پلی اتیلن شیلاتی عمدتاً به عنوان وان ماهی ، وان زالو و مورد استفاده قرار می گیرد . وان پلی اتیلن که در بازار با عنوان وان پلاستیکی نیز شناخته می شود سال هاست در حوزه های شیلاتی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است. این وان های پلاستیکی از پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولید شده و به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارند همواره مورد توجه پرورش دهندگان انواع آبزیان و همچنین پرورش دهندگان زالو نیز قرار گرفته است.

در خرید لگن بزرگ پلاستیکی برای پرورش انواع موجودات زنده (پرورش: جلبک، زالو، ماهی و شیلات … ) حتما دقت شود از محصولات بهداشتی و ساخته شده از مواد اولیه استفاده شود. زیرا در محصولات ساخته شده از مواد دسته دوم شرایط رشد باکتری بسیار مهیا می باشد و تغییر طمع و بوی نامطبوع آب در آنها بسیار رایج می باشد که این عوامل در پرورش و سلامت موجودات زنده تاثیر منفی می گذارد.

لگن پلاستیکی بزرگ -ان پلاستیکی، لگن پلی اتیلنی، لگن پلاستیکی بزرگ، لگن پلاستیکی چهار گوش، وان های شیلاتی،  وان پلاستیکی چهار گوش، وان پلاستیکی مستطیلی، لگن پلاستیکی مستطیلی، لگن پلاستیکی شیلاتی، لگن پلاستیکی صنعتی، تشت پلاستیکی گرد، تشت پلاستیکی مستطیلی، تشت پلاستیکی خیلی بزرگ، وان پلاستیکی شیلاتی، وان پلاستیکی صنعتی، وان شیلاتی، وان صنعتی و لگن پلاستیکی صنعتی - خرید لگن بزرگ پلاستیکی 

لگن پلاستیکی بزرگ – وان پلاستیکی

کاربردهای لگن پلاستیکی و وان پلی اتیلن و پلاستیکی :

  1. لگن یا وان تولید و پرورش آبزیان زینتی مانند ماهی قرمز و انواع کوی و گلد فیش و …
  2. لگن یا وان تولید و پرورش محصولات شیلاتی مانند ماهی قزل آلا و …
  3. لگن یا وان نگهداری ماهیان خوراکی به صورت زنده در فروشگاه های عرضه محصولات شیلاتی
  4. لگن پرورش زالو  یا وان پرورش زالو
  5. لگن پرورش میگو یا وان پرورش میگو
  6. وان نگهداری مواد جامد گرانولی و پودری
  7. وان آزمایشگاه های تست بتن ( وان تست بتن یا لگن تست بتن)
  8. وان صنایع آبکاری (لگن و وان آبکاری )
  9. وان صنایع نساجی (لگن صنایع نساجی)
  10. وان حمامی و استخر بازی کودکان ( لگن پلاستیکی بزرگ)
  11. وان شستشو ی میوه و سبزیجات به صورت صنعتی و نیمه صنعتی (لگن شستشوی میوه جات)
  12. لگن و وان صنایع لبنی و تولید پنیر

این وان ها در مجموعه تانکر پلاستیک تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند . دارا بودن نشان ملی استاندارد ایران ، پروانه بهداشتی از سازمان غذاو دارو وزارت بهداشت و گواهی نامه های معتبر بین المللی گواه این ادعاست.

ویژگی های وان های پلی اتیلن و لگن پلاستیکی چهارگوش (شیلاتی):

  • مقاومت بالا ، وزن کم و قابلیت جابه جایی آسان
  • دارای نشان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی
  • برش و نصب آسان انواع اتصالات توسط گردبردهای نجاری
  • استفاده از مواد اولیه مقاوم و آنتی یو وی
  • خاصیت ضد خوردگی و مقاومت در برابر تابش نور خورشید
  • ۵ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • وزن کم این محصول باعث شده براحتی قابل جابجایی باشد

به دلیل خواص منحصر بفرد وان های پلاستیکی ( پلی اتیلنی ) فروشگاه تانکر پلاستیک از این وان ها در ابعاد حجیم و بزرگ به عنوان حوضچه های پلاستیکی پرورش ماهی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این وان ها از مواد اولیه بهداشتی تهیه می شوند و برای پرورش انواع ماهی ها و آبزیان مناسب بوده و در صورت نیاز براحتی قابل شستشو و نظافت می باشند.

برای مشاهده لیست قیمت و ابعاد انواع لگن پلاستیکی و وان حمامی  بر روی همین لینک کلیک نمایید.

حمل و نقل – تحویل سریع و ارزان و ارسال به سراسر کشور

با توجه به هزینه نسبتاً پایین ارسال انواع وان پلی اتیلنی (تشت پلاستیکی خیلی بزرگ و کوچک) به سراسر کشور از طریق شرکت های باربری، خرید مستقیم این محصول از کارخانه به راحتی امکان پذیر بوده و مقرون به صرفه نیز می باشد. انبارش و بسته بندی تودرتوی این محصولات امکان ارسال تعداد انبوه آنها را با کمترین هزینه توسط کارخانه به دورترین نقاط کشور میسر می سازد.

دارای نشان استاندارد تاییدیه وزارت بهداشت

کلیه وان های تانکر پلاستیک از پلی اتیلن MDPE و گرید ۳۸۴۰ درای پروانه بهداشتی ساخت و تولید می شوند. ساخت و تولید وان ها از مواد اولیه بهداشتی می باشد که در مصارف بهداشتی بسیار کاربردی می باشد و برای پرورش موجودات زنده (انواع آبزیان و زالو و…) بسیار مناسب می باشد.

تشت پلاستیکی مقاوم در برابر خوردگی (ضد خوردگی )

خاصیت ضد خوردگی و مقاوت بسیار بالای بدنه وان پلی اتیلنی به همراه امکان نصب انواع اتصالات ( فیتینگ برنجی و پلیمری) به عنوان ورودی و خروجی برروی بدنه وان آنها را به محصولاتی عالی بدل ساخته که در طیف وسیعی از صنایع مانند صنایع غذایی ، شیلاتی ، صنعت آبکاری و … کاربرد دارند. وان ها ی پلاستیکی به راحتی می توانند انواع مایعات و مواد گرانولی و پودری با چگالی تا ۱٫۳ را نگهداری نمایند. برای انبارش و سیلوی موادی با چگالی بیشتر امکان تولید وان به صورت سفارشی وجود دارد .

استفاده از مواد آنتی یو وی UV Stabilize در تشت های پلاستیکی

استفاده از مواد آنتی یووی در ساخت این وان های پلی اتیلنی استفاده وسیع آنها را در فضاهای روباز و زیر نور مستقیم آفتاب برای زمان بیش از ۱۰ سال امکان پذیر ساخته است. این وان ها به راحتی و بدون هیچگونه تغییر شکلی تا دمای ۵۵ درجه سانتی گراد می توانند مایعی با چگالی نزدیک به آب را نگهداری نمایند.

لگن پلاستیکی درب دار یا وان درب دار

این وان ها به صورت سفارشی قابلیت اضافه شدن درب را نیز دارا می باشد. وان درب دار در نگهداری و سیلوی مواد پودری و گرانولی ، کودها و بذور کشاورزی و همچنین حبوبات کاربرد وسیعی دارند. این قابلیت امکان سیلوی طیف وسیعی از مواد را به صورت دانه ای و یا پودری در فضای روباز میسر ساخته است. در این شیوه از محتویات داخل وان در محیطی کاملا خشک محافظت می گردد.

پرورش زالو در تشت پلاستیکی بزرگ

نگهداری و پرورش زالو در وان شیلاتی پلاستیکی موجب مدیریت بهتری نسبت به نوع های دیگر همچون نوع فارم ( مزرعه ای ) می باشد و بسیاری از مشکلاتی که در روش های دیگر پرورش زالو ممکن است با آن مواجه شوید اتفاق نمی افتد. امروزه با استفاده از حوضچه های پلاستیکی پرورش ماهی، زالو و انواع آبزیان بسیار کارآمد و مقرون بصرفه شده است.

با توجه به تجربیات پرورش دهندگان انواع زالو برای حدود ۵۰ عدد زالو نیاز به ۱۰ لیتر آب می باشد. با این توصیف در یک وان ۲۰۰ لیتری می توان ۱۰۰۰ عدد زالو را تکثیر کرده و از آنها نگهداری کرد.همچنین باید تعیین نمایید که می خواهید در فضای باز اقدام به پرورش زالو نمایید و یا در فضای بسته.در فضای باز پرورش زالو به دلیل آسیب پذیر بودن زالوها در برابر حیوانات و حشرات مخاطرات بیشتری نسبت به فضای بسته دارند.

حجم وان پلاستیکی برای پرورش زالو

اینکه چه تعداد تشت پلاستیکی ارزان یا وان شیلاتی پلاستیکی برای نگهداری و پرورش زالو مورد نیاز شما خواهد بود بستگی به شرایط مختلفی همچون فضای در دسترس ، سرمایه اولیه ، تکثیر یا پرورش و … دارد.

سعی کنید حتما از وانهایی استفاده کنید که مربع یا مستطیلی باشن و از وانهای گرد ( تشت پلاستیکی گرد یا وان پلاستیکی گرد) که سطح کم و عمق زیاد دارند استفاده نکنید .
شما میتوانید برای تجربه حتی ۳ عدد وان هزار لیتری بگیرید و دورتادور آن را جزیره سازی کنید و در هر وان ۳۰۰ عدد مولد بریزید که تقریبا با سه عدد وان میتونین هزارتا مولدو نگهداری کنید و تجربه کسب کتید.

البته بیشتر کسانی که تجربه کار در این زمینه را دارند پیشنهاد استفاده از وان های ۱۰۰ لیتری را می دهند . زیرا ابعاد مناسبی داشته و به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد. ولی شما اگر بتوانید تراکم را کمتر کنید بهتر جواب میگیرید در هر صورت تعداد را میتوان بنا به هزینه ای که دارین کم و زیاد کرد.

لگن پلاستیکی بزرگ حمامی (وان حمامی پلاستیکی و پلی اتیلن)

استفاده از وان های سرامیکی و گران قیمت و جاگیر باعث شده کمتر افرادی از وان حمامی استفاده نمایند. اشغال فضای زیاد در حمام و ثابت بودن وان های سرامیکی باعث شده در اکثر ساختمان ها حمام ها بدون وان باشند. ولی شما می توانید براحتی با تهیه وان پلاستیکی حمامی ( لگن پلاستیکی بزگ حمامی ) نیاز خود را برآورده کنید و در صورت عدم نیاز آن را به خارج حمام انتقال دهید.وان حمامی پلاستیکی ضمن اینکه معایب سایر وان های حمام را نیز تا حدود زیادی رفع کرده است. وان حمامی پلی اتیلن مزایای زیادی دارد.

برای مشاهده ابعاد و لیست قیمت لگن پلاستیکی بزرگ حمامی بر روی همین لینک کلیک فرمایید.

وان حمام پلاستیکی - لگن پلاستیکی بزرگ - خرید لگن بزرگ پلاستیکی 

لگن پلاستیکی بزرگ و وان پلاستیکی ارزان

برتری و مزایای لگن پلاستیکی بزرگ حمامی

 انعطاف پذیری و وزن بسیار کم

یکی از بزرگ‌ ترین و اصلی ترین مزایای لگن پلاستیکی بزرگ (وان حمام پلی اتیلنی) وزن سبک و انعطاف پذیری آن است. سبک وزن بودن یکی از خصیصه های محصولات ساخته شده از پلی اتیلن است که باعث شده نسبت به سایر ترکیبات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.دبه عنوان مثال معمولا سنگین ترین وان حمام ساخته شده از جنس پلی اتیلن بین ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم وزن دارد.

این وزن ایده آل موجب می شود تقریباً هیچ محدودیتی از نظر امکان جابجایی و محل نصب وان در منزل، ساختمان، باشگاه ورزشی و … نداشته باشید. البته باید مکان قرار گیری استحکام کافی برای تحمل وزن وان پس از پرشدن و زمان استفاده را داشته باشد.این ویژگی باعث می شود وان های حمام پلاستیکی تولید شده از پلی اتیلن را بتوانید به راحتی در طبقات مختلف ساختمانی نصب کنید.

چرا که نصب وان هایی با وزن بسیار بالا با توجه به فشاری که پس از پر شدن به سازه وارد می کنند در طبقاتی غیر از طبقه همکف می تواند خطر آفرین باشد. بنابراین پیشنهاد می شود حتما این ویژگی را هنگام انتخاب و خرید وان حمام در نظر داشته باشید.

ساختار و جنس لطیف بدنه

به دلیل نرمی ساختار ترکیبات پلی اتیلن که در تولید وان های حمام پلی اتیلنی استفاده می شود حس لطیفی و دلپذیری به فرد استفاده کننده القا می شود.

راه اندازی آسان و عدم نیاز به نصب

نصب وان های پلی اتیلن بسیار ساده است. در واقع اصلاً نیازی به نصب و یا زیرسازی محل نصب وان نخواهید داشت. فقط کافی است سطح محل استفاده صاف و بدون پستی بلندی باشد. پس از استفاده هم می توانید وان را جابه جا کرده و به انبار یا بالکن انتقال دهید.

مقاومت مناسب در برابر ضربه و فشار

وان های پلی اتیلن به راحتی می توانند تا دماهای حدود ۶۰ درجه را تحمل نمایند. علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری بالا، در برابر ضربات و فشار های تا حدود زیادی مقاوم هستند

حفظ طولانی مدت دمای آب

این وان ها همچون مخازن آب پلی اتیلن هدایت گرمایی کمتری به خصوص در مقایسه با وان های چدنی و فلزی داشته و برای مدت زمان طولانی تری می توانند دمای آب را حفظ کنند.

مقاوم در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید

استفاده از ترکیبات آنتی UV در گرانول های پلیمری ترکیبات پلی اتیلنی آن ها را نسبت به اشعه فرابنفش نور خورشید بسیار مقاوم می کند. وان حمام پلاستیکی (لگن پلاستیکی بزرگ) با دارا بودن مقاومت در برابر نور خورشید می تواند یک گزینه مناسب برای به کارگیری در مکان های باز مانند ویلاها و استخرهای خانگی باشد. وان های پلی اتیلنی می توانند به مدت حدود ۱۰ سال در مکان های رو باز نگه داری شوند و بدون هیچ نوع شکستگی به کار خود ادامه دهند.

لگن پلاستیکی بزرگ مقاومت در برابر خوردگی

وان های پلی اتیلن کاملا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند و از این جهت برای استفاده در مکان های مرطوب هیچ مشکل و نگرانی ایجاد نمی کنند. هم چنین امکان نصب اتصالات خروجی و ورودی از جنس پلیمری آن ها را به یک محصول بی نظیر تبدیل می کند.

ضمانت نامه و گارانتی محصول

معمولا ترکیبات و محصولات پلی اتیلنی از جمله وان پلی اتیلن حمام با ضمانت نامه های ۵ ساله همراه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند. با این حال اکثر فروشندگان محصولات پلی اتیلنی بر این باور هستند که محصولات پلی اتیلنی می توانند بسته به جنس گرانول های موجود در ساختارشان به مدت حداقل بیست سال بدون هیچ مشکلی و بودن نیاز به هیچ گونه سرویس و نگه داری کار کنند.

رعایت استانداردهای بهداشتی در تولید لگن پلاستیکی

لگن ها و وان های ساخته شده از جنس مواد پلی اتیلن از نوع پلی اتیلن MDPE (با چگالی بالا) بوده و گرید ۳۸۴۰ دارا می باشند. باید اشاره کرد که گرید ۳۸۴۰ ترکیبات پلی اتیلنی دارای تاییدیه از سازمان جهانی غذا و دارو بوده و هیچ گونه ترکیبات خطرناک برای سلامتی در ساختمان آن ها به کار نرفته است و از مقاومت بالایی برخوردارند.

تنوع در ابعاد وان حمام و انواع لگن پلاستیکی حمامی

وان های حمام پلی اتیلن در ابعاد مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند جواب گوی همه نیازها و سلایق باشند. سایز و ابعاد وان حمام پلاستیکی بزرگ – قد مدلی که درون وان قرار گرفته در حدود ۱۷۵ سانتی متر است. خرید لگن بزرگ پلاستیکی اخیرا به عنوان وان برای آب درمانی و آب بازی کودکان بسیار مرسوم شده است. قبل از خرید به ابعاد و کیفیت آنها توجه نمایید.

قیمت لگن پلاستیکی بزرگ بسیار مناسب

قیمت لگن پلاستیکی بزرگ (وان حمام پلی اتیلن) نسبت به سایر وان های حمام قابل مقایسه نیست. از جمله عواملی که باعث می شود این وان ها قیمت ارزان تری در مقایسه با سایر وان ها داشته باشند سبک بودن وزن آن ها، راحت بودن فرایند تولید و طراحی و قالب ریزی آن ها، نصب آسان آن ها و … است. وان های پلی اتیلن نیاز به عملیات ساختمانی یا زیرسازی خاصی برای نصب در محوطه حمام نداشته و بنابراین هزینه نصب آن ها نیز بسیار کم می باشد.

با این حال ویژگی هایی وجود دارد که می تواند روی قیمت تمام شده خرید شما تاثیر گذارد. برای مثال اگر شما بخواهید وان شما دارای قسمت نشین گاه و یا محلی برای استراحت سر باشد قیمت شما تغییر خواهد کرد ولی در کل وان حمام پلاستیکی (وان پلاستیکی ارزان) یک انتخاب به صرفه و کم هزینه محسوب می شود.

وان حمام کوچک پلاستیکی : لگن کوچک پلاستیکی حمام  دارای ابعاد : طول ۱۲۶ سانتیمتر و عرض ۶۹ سانتیمتر و ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۵ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر سانتی متر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۷۵ سانتیمتر قامت می تواند با خم کردن پاها از این وان به خوبی استقاده کند.

وان حمام بزرگ پلاستیکی : این وان با طول ۱۵۸ سانتیمتر و عرض ۶۹ سانتیمتر و ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۷ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر سانتی متر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۷۵ سانتیمتر قامت می تواند بدون خم کردن پاها از این وان به خوبی استقاده کند.

برای مشاهده ابعاد و لیست قیمت لگن پلاستیکی بزرگ حمامی بر روی همین لینک کلیک فرمایید.

شستشوی لگن پلاستیکی

برای شستشو وان حمام پلی اتیلن ( لگن پلاستیکی بزرگ) بهتر است از شوینده های معمولی و یا از محلول سرکه و جوش شیرین استفاده کرد. پس از مدتی وان را با آب شستشو داده و در صورت لزوم از مواد سفید کننده نیز می توانید هر از چندگاهی استفاده نمایید. در صورتی که در استفاده طولانی مدت لک بر روی سطح آن بیفتد می توانید با سیم ظرفشویی نیز اقدام به پاک سازی آن نماید ولی باید دقت نمایید تا صافی سطح وان از بین نرود زیرا می تواند شستشو های بعدی وان را کمی دشوار نماید..

لگن پلاستیکی بزرگ برخلاف وان های حمام سرامیکی گرانقیمت و متداول موجود در بازار سطح صیقلی و درخشنده ندارند و جنس آنها شبیه تشت های بزرگ پلاستیکی است

رعایت نکاتی قبل از خرید تشت پلاستیکی بزرگ الزامی می باشد

پیش از انتخاب و خرید لگن و وان حمام پلی اتیلن ( پلاستیکی ) بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

الف) توجه به ابعاد و استحکام محل نصب: حتماً پیش از خرید وان، ابعاد حمام یا محل نصب را از پیش انتخاب و بررسی نمایید. همچنین باید بررسی نمایید که آیا پس از نصب وان، فضای کافی برای بستن درب ها و یا قرار گیری سایر وسایل وجود خواهد داشت یا خیر.

ب) توجه به ابعاد ونوع کاربرد مورد استفاده از وان : توجه به این نکته موجب می شود تا شما بتوانید بهینه ترین انتخاب را داشته باشید و وانی با ابعاد و شکل هندسی مناسب نیاز خود تهیه نمایید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید ماساژ درمانی و یا آبدرمانی انجام دهید و افراد بزرگسال نیز از آن استفاده نمایند پس بهتر است وان بزرگ پلی اتیلنی ( لگن پلاستیکی بزرگ ) را تهیه نمایید اما اگر صرفاً از وان برای استفاده روزمره و شست شو و پاکیزگی استفاده می خواهید نمایید وان کوچک پلی اتیلن انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

عبور لگن پلاستیکی بزرگ از درب حمام باریک

برای عبورلگن پلاستیکی بزرگ حداقل عرض درب باید ۴۸ سانتی متر باشد و طرفین چارچوب درب و داخل حمام فضای کافی برای مانور وان وجود داشته باشد. برخی از مشتریان در خصوص عبور وان حمام پلی اتیلن از درب ها و راهرو های کوچک از ما سوال می پرسند و اینکه آیا این وان ها از درب حمام آنها عبور می کند یا خیر. 

کافی است با خواباندن لگن پلاستیکی بزرگ به پهلو ابتدا قسمتی از جلوی لگن یا وان را با زاویه ای مناسب از درب عبور داده و سپس وان پلاستیکی عبور دهید. ارسال فوری ، آسان و کم هزینه آن به سراسر کشور به همراه خرید بی واسطه از کارخانه تولید کننده لگن های پلاستیکی  از مزیت های اصلی خرید از شرکت تانکر پلاستیک می باشد.

قیمت لگن پلاستیکی بزرگ – انواع لگن پلاستیکی – لگن پلاستیکی چهارگوش – لگن پلاستیکی صنعتی – تشت پلاستیکی گرد – تولیدی لگن پلاستیکی – تشت پلاستیکی مستطیلی – تشت پلاستیکی خیلی بزرگ – وان های شیلاتی و صنعتی – وان پلاستیکی ارزان – خرید لگن بزرگ پلاستیکی –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *