مخزن زیر پله طبرستان | ابعاد و قیمت مخازن مکعبی و زیرپله طبرستان

مخزن زیرپله طبرستان

مخزن زیرپله طبرستان و مخزن مکعبی طبرستان را می توان در مکان هایی که محدودیت فضا دارند به عنوان مخازن راه گوشا استفاده نمود. زیرا می توان براحتی از درب ها و راهرو های باریک این مخازن را عبور داد و درمکان هایی که محدودیت فضا برای نصب مخزن دارند، از این نوع مخازن استفاده نمایید. معمولا در آپارتمان ها و ساختمان ها فضایی برای مخازن ذخیره آب تعبیه نشده است و به علت کمبود فضا نمی توان از مخازن معمولی پلی اتیلن ( مخزن عمودی یا مخزن افقی ) استفاده نمود.

یکی از مزایای اصلی مخازن پلی اتیلن، تولید این محصولات در اشکال گوناگون می باشد، با توجه به تنوعی که این محصولات دارند می توان در فضا های پرت و بلا استفاده مقدار قابل توجهی آب آشامیدنی و یا هر سیالی را ذخیره نمود. امروزه در شهر هایی پرجمعیت به علت تراکم زیاد جمعیت و کمبود فضا، استفاده از فضاهای بلا استفاده ساختمان در الویت می باشند.

ابعاد مخزن زیر پله طبرستان ، مخزن مکعبی طبرستان و مخزن مکعبی آسان رو طبرستان بر حسب سانتیمتر

نوع مخزن  طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
مخزن زیر پله طبرستان ۵۰۰ لیتری ۱۳۷ ۷۲ ۸۴
مخزن زیر پله طبرستان ۸۰۰ لیتری ۱۵۹ ۸۳ ۹۸
مخزن زیر پله طبرستان ۱۰۰۰ لیتری ۱۷۲ ۸۷ ۱۰۶
مخزن زیر پله طبرستان ۱۵۰۰ لیتری ۱۹۶ ۱۰۹ ۱۱۲
 مخزن مکعبی آسان رو طبرستان ۵۰۰ لیتری ۱۳۴  ۵۹ ۹۷
 مخزن مکعبی آسان رو طبرستان ۱۰۰۰ لیتری ۱۶۱ ۶۰  ۱۳۲
مخزن عمودی آسان رو طبرستان ۱۰۰۰ لیتری ۱۴۳ ۵۷ ۱۹۲
مخزن عمودی آسان رو طبرستان ۲۰۰۰ لیتری ۲۴۳ ۶۹  ۱۸۷ 
 مخزن مکعبی عمودی طبرستان ۲۰۰ لیتری  ۶۰ ۵۰   ۸۰
مخزن ۳۰۰ مکعبی عمودی (طرح قدیم)  ۶۰ ۶۰  ۱۱۱ 
مخزن ۳۰۰ لیتری مکعبی عمودی طبرستان   ۶۰ ۶۰  ۱۱۱
مخزن ۳۰۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان  ۱۱۲  ۶۲   ۶۲
مخزن ۴۵۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان  ۱۵۰  ۶۰   ۶۱
 مخزن ۵۰۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان ۱۵۲  ۷۴  ۵۴ 
مخزن ۵۰۰ لیتری مکعبی عمودی طبرستان ۱۳۲   ۷۰  ۷۰ 
مخزن ۱۰۰۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان  ۱۸۵ ۱۰۲ ۶۷
مخزن ۱۵۰۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان ۲۱۰ ۱۱۳ ۷۷
مخزن ۲۰۰۰ لیتری مکعبی افقی طبرستان ۲۳۰ ۱۲۶ ۸۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از فضا های در دسترس ولی  بلا استفاده در اکثر ساختمان ها، فضای زیر پله ها  و راه پله ها می باشد. از همین رو مخازن مکعبی افقی طبرستان و مخازن زیرپله طبرستان در حجم های مختلف، ابعاد مختلف و انواع سفارشی با ابعاد درخواستی مشتری برای ذخیره سازی آب آشامیدنی در این فضا تولید شده اند. مخازن زیرپله و مکعبی  به صورت بی رنگ ، تک لایه و سه لایه و به صورت سفارشی فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه نیز قابل تولید می باشد. امکان تولید تانکر زیرپله ای و تانکر مکعبی در رنگ های مختلف وجود دارد ولی عمدتاً مخزن مکعبی و مخزن زیرپله سفید رنگ، بیشتر از سایر رنگ ها با استقبال روبرو شده است.

مخزن زیر پله طبرستان

مخزن زیر پله طبرستان

مخزن زیر پله طبرستان را می توان برای ذخیره انواع سیالات بکار برد ولی عمدتا برای مصرف : ۱- ذخیره و نگهداری آب شرب  ۲- ذخیره آب آتش نشانی

برای مطلع شدن از لیست قیمت و خرید مخزن زیرپله طبرستان و مخزن مکعبی طبرستان لطفا با شماره ۴۴۵۴۷۱۱۶ -۰۲۱ تماس بگیرید.

مخزن مکعبی زیر مجموعه مخازن زیرپله قرار نمی گیرد. ولی به دلیل اینکه ابعاد بسیار مناسبی دارند می توان از آنها در زیر راه پله ها براحتی استفاده شود. مخزن مکعبی ارتفاع بسیار کوتاهی دارند و مناسب فضا هایی می باشند که ارتفاع بسیار کمی دارند و یکی از کاربردی ترین مخازن می باشند. برای عبور این مخازن از راهروهای باریک و درب های با عرض کم می توان مخزن مکعبی افقی را چرخاند و جای عرض و ارتفاع را تغییر داد و از راه روهای با عرض کم نیز آنها را عبور داد.

مخزن زیرپله ای و مخزن مکعبی طبرستان از مواد اولیه درجه یک و از فود گرید نوع بهداشتی تولید می شوند و برای نگهداری آب شرب مواد غذایی و دارویی و انواع مواد شیمیایی قابل استفاده می باشند. مخازن زیرپله ای دو لایه و سه لایه با داشتن لایه های رنگی با فیلتر نور مرئی و UV مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد جلبکها در لایه داخلی آن جلوگیری می کنند . تمامی مخازن دو لایه و سه لایه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران مقاوم در برابر اشعه UV خورشید می باشند و به راحتی به در مکان هایی مانند زیرپله ها، پارکینگ و اتاق های تاسیسات قابل نصب می باشند. پلی اتیلن در برابر مواد اسیدی و بازی بسیار مقاوم بوده و جایگزین ارزان قیمت بسیار مناسبی برای مخازن و ظروف استینلس استیل و فلزی می باشد.

مخزن مکعبی افقی طبرستان

راهنمای خرید مخزن زیرپله و مکعبی

حتماً در هنگام خرید مخزن زیر پله ای باید ابعاد زیر راه پله ساختمان خود را با ابعاد مخزن آب چک نمایید. فضای زیر پله بسته به عرض راه پله و ارتفاع نیم طبقه اول این مکان می تواند مخازن در ابعاد متفاوت را در خود جای دهد. پرطرفدارترین مخزن برای نصب در چنین مکان هایی مخازن زیر پله هستند. به خاطر داشته باشید در ساختمان هایی که این مکان ابعاد به اندازه کافی بزرگ دارد نیاز نیست برای حجم مورد نیاز خود حتماً دنبال مخزن با قالب اصطلاحاً زیرپله ای باشید.

مخازن پلی اتیلن تانکرپلاستیک به صورت خام بوده و با توجه به نیاز مشتری، نوع و سایز اتصالات مناسب بر روی آنها نصب می شود. لطفاً در هنگام سفارش نوع فیتینگ (برنجی، پلی اتیلن، کامپوزیت) و یا سایز آن را اعلام نمایید.برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها مشتریان گرامی هزینه خرید اتصالات را پرداخت خواهند کرد.

 ویژگیهای مخزن مکعبی آب طبرستان و مخزن زیرپله ای طبرستان:

  •  نصب سریع و آسان
  •  تولید کاملاً یکپارچه و بدون درز
  •  انتقال حرارت پایین
  •  قابلیت حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
  •  حک تاریخ تولید و مقدار حجم بر روی بدنه محصول
  •  تهیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی ( food grade )
  • دارای ۶۰ ماه گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  •  مخازن فوم دار پلاستونیک به صورت ویژه عایق حرارتی و برودتی
  • مخازن سه لایه کاملاً بهداشتی دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( آنتی یو وی ) و ضد جلبک ( جهت نگهداری آب شرب)
مخزن مکعبی آسان رو طبرستان

مخزن مکعبی آسان رو طبرستان

مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر به دلیل مزایای بسیار، مورد توجه تمامی بخش های عمومی و صنعتی واقع شده است و جایگزین سایر مخازن نظیر مخازن فلزی، مخازن بتونی و مخازن فایبرگلاس شده است.

مزایای و معایب مخازن پلی اتیلن

  • دارای وزن نسبتا کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.
  • قیمت مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن ارزان تر بوده و در بازار در دسترس تر هستند.
  • در رابطه با طراحی و از نقطه نظر شکل پذیری می توانند در شکل ها و مدل ها مختلف و مناسب برای فضاهای مختلف تولید شوند.
  • از نظر طراحی و نما، بسیار زیباتر از سایر مخازن هستند و می توان آنها را حتی در مکان هایی که در معرض دید هستند بدون نگرانی از نظر زیبایی شناختی نصب کرد.
  • برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  • در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند. انواعی از آنها نیز به دلیل داشتن مواد آنتی یووی در برابر اثر مخرب اشعبه فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم هستند.

 

برای مطلع شدن از لیست قیمت و خرید مخزن زیرپله طبرستان و مخزن مکعبی طبرستان لطفا با شماره ۴۴۵۴۷۱۱۶ -۰۲۱ تماس بگیرید.

 

قیمت مخزن آب طبرستان – منبع اب زیرپله – قیمت مخزن آب مکعبی – فروش مخزن آب مکعبی – مخزن آب پلی اتیلن مکعبی – مخزن آب مکعبی طبرستان – مخزن آب مکعبی افقی – مخزن زیر پله ای طبرستان – مخزن زیرپله ای طبرستان – مخزن آسان رو طبرستان – راهنمای خرید مخزن آب – قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان – مخزن آب مکعبی – مخزن آب سفارشی – قیمت مخزن آب – مخزن آب بهداشتی – مخزن پلاستیک طبرستان

Comments (2)

  • محسن ارشادی Reply

    سلام
    ساختمان ما ۵ طبقه و۷ واحد است
    تنها جایی که میتونیم تانکر بگذاریم زیر پله است ابعاد زیر پله
    ش قسمت کوتاه ۱۰۷ سانتیمتر
    طول مجاز ۱۹۰ سانتی متر
    عرض مجاز ۱۰۵ سانتیمتر
    محل ورود وخروجی آب وپمپ قسمت کوتاه زیر پله
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    2022-10-31 at 9:51 ب.ظ
    • پشتیبانی سایت Reply

      سلام وقت بخیر
      با ابعادی که فرمودید مخزن ۱۰۰۰ زیرپله جا میشه

      2023-03-06 at 12:05 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *