تانکر پلاستیکی افقی بهتر است یا عمودی

تانکر پلاستیکی افقی بهتر است یا عمودی

تانکر پلاستیکی افقی بهتر است یا عمودی ؟ تفاوت مخازن عمودی و افقی در چه چیز می باشد؟ کدام یک از لحاظ اقتصادی و اصطحکام به صرفه تر است؟ در ادامه به  تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و شما با شناخت بیشتری بهترین تصمیم را برای انتخاب محصول مورد نیاز خود خواهید گرفت.

تفاوت مخزن آب پلاستیکی عمودی و افقی در چیست ؟

تانکر یا مخزن عمودی به شکل استوانه می باشد که بر روی قاعده شان ( سطح مقطع گردی که بر روی زمین قرار می گیرد ) به صورت ایستاده مورد استفاده قرار میگیرد.  که در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند.ولی مخازن افقی به شکل استوانه خوابیده یا افقی می باشد. برای مخازن افقی پایه هایی در نظر گرفته می شود که از غلت خوردن مخزن جلوگیری می کند و مخزن را در جای خود تثبیت می کند.

تانکر پلاستیکی افقی ارزانتر است یا عمودی؟ 

این پایه ها از جنس خود مخزن، یعنی پلی اتیلن (از خانواده پلاستیک ها) است. متناسب با حجم مخزن تعداد پایه ها آنها متفاوت می باشد. با توجه به توضیحات داده شده طبیعتا مخازن افقی از مخازن هم حجم عمودی سنگینتر هستند و این مساله دلیل اصلی قیمت بیشتر برای تانکر افقی است و به هیچ عنوان به معنای کیفیت بهتر مخازن افقی نسبت به عمودی نیست. پس در پاسخ سوال تانکر پلاستیکی افقی بهتر است یا عمودی باید گفت از نظر قیمتی مخزن آب عمودی قیمت کمتری دارد.

نصب تانکر پلاستیکی عمودی در حیاط ساختمان

نصب تانکر پلاستیکی عمودی در حیاط ساختمان . معمولاً از مخزن عمودی به عنوان مخزن ذخیره آب ساختمان ها در حیاط خانه و یا اتاق تاسیسات استفاده می شود

از طرفی در شرایط یکسان مخازن عمودی دارای طول عمر نسبتا بیشتری نسبت به مخازن افقی هستند. هم مخازن افقی و هم مخازن عمودی در شرایط مناسب و استاندارد می توانند چند ده سال به خوبی قابل استفاده باشند. پس از نظر طول عمر مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی باید گفت مخزن عمودی طول عمر بیشتری دارد.

  برای نصب در پشت بام مخزن پلی اتیلن عمودی بهتر است یا افقی؟

با توجه به شکل ظاهری مخازن افقی که سطح مقطع بیشتری نسبت به مخازن عمودی دارند و از این جهت وزن آب ذخیره شده در مخزن را در مساحت بیشتری از پشت بام توزیع می کند و این بدان معنا است که به پشت بام و سقف فشار کمتری می آید. و همینطور مخازن عمودی بدین علت که مرتفع می باشند در هنگام وزش باد شدید امکان افتادن آنها نیز زیاد است. در نتیجه استفاده از مخازن افقی در پشت بام ها انتخاب بهتری می باشد.

مخزن افقی پلاستیکی 1000 لیتری

مخرن آب افقی پلی اتیلنی

مخازن پلی اتیلن کتابی آسان رو برای فضا های باریک یا کم ارتفاع

اگر هیچ یک از مخازن عمودی و افقی برای فضای مورد نیاز نصب مخزن شما مناسب نباشد، می توانید از مخازن پلی اتیلن آسانرو که عرض کمی دارند و برای مکان های محدود طراحی شده اند استفاده نمایید. پس مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی یا کتابی آسان رو یا … باید گفت که همه چیز به کاربرد مدنظرشما و فضای در دسترس نصب مخزن یا تانکر بستگی دارد.

فرق مخزن آب عمودی و افقی عمدتا در مقدار مواد اولیه مصرفی یا وزن محصول نهایی می باشد که دلیل تفاوت قیمت مخزن عمودی و مخزن افقی از همین موضوع می باشد.

 

 

تفاوت مخزن عمودی و افقی – بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن – مخزن آب افقی – مخزن پلی اتیلن عمودی -معایب مخزن آب پلی اتیلن – قیمت مخزن آب -مخزن آب بهداشتی – تانکر فلزی بهتر است یا پلاستیکی – راهنمای خرید مخزن آب – مخزن افقی بهتر است یا عمودی – بهترین مخزن آب – منبع آب

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *