تولید مخزن سفارشی | ساخت قالب مخزن پلی اتیلن

تانکر پلاستیکی افقی بهتر است یا عمودی

تولید مخازن پلی اتیلن یا همان تانکر های پلاستیکی در کارخانه های تولید کننده منبع پلی اتیلن شامل مراحلی است که در ادامه با تفصیل بیشتری به آن خواهیم پرداخت .

به صورت خلاصه مراحل تولید مخزن پلاستیکی به شرح زیر است:
ابتدا پودر پلی اتیلن رنگ شده را رنگ مجاز خوراکی را داخل قالب ریخته و قالب را در زمان و دمای مناسب داخل کوره حرارت می دهند. قالب حین حرارت دیدن می چرخد تا پودر پلی اتیلن به صورت یکنواخت ذوب شده تا شکل قالب را به خود بگیرد. عمل چرخش در حین سرد نمودن قالب نیز ادامه می یابد تا محصول تولید شده شکل خود را تا زمان سرد و سخت شدن، حفط کند.

در ادامه قالب، تخلیه شده و محصول نهایی پس از پرداخت و حذف اضافات ، وارد بخش QC شود. پس از کنترل کیفیت مخزن وارد انبار محصولات شده و روانه بازار میگردد.آنچه عنوان شد توضیحی بسیار ساده از روند کلی در خط تولید مخزن پلی اتیلن به روش چرخشی یا دورانی است. در حال حاضر به صرفه ترین و ساده ترین روش تولید این روش است و سازندگان مخزن پلاستیکی از آن استفاده می کنند در ادامه به صورت خلاصه مراحل تولید یک مخزن پلی اتیلن را با تفصیل بیشتری خدمتتان توضیح خواهیم داد.

مراحل تولید مخزن پلی اتیلن یا تانکر پلاستیکی به روش چرخشی یا دورانی :

  • آسیاب نمودن گرانول PE3840
  • ریختن پودر پلی اتیلن داخل قالب
  • چرخش قالب داخل کوره
  • چرخش قالب حین سرد نمودن
  • پرداخت و حذف زائده ها
  • کنترل کیفیت
  • انتقال مخازن به انبار فروش کارخانه

با توجه به اینکه مخازن ذخیره برای مصارف خوراکی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، سازندگان مخزن پلی اتیلن باید تمامی استانداردها و الزامات بهداشتی را رعایت نمایند.

تانکر پلاستیک تولیدکننده قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد ، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. تانکر پلاستیک امکان تولید مخزن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی به صورت سفارشی مهیا شده است.

برای مشاوره و خرید انواع مخزن پلاستیکی و پلی اتیلنی با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ ارسال فوری در تهران و ارسال به سراسر کشور

خطوط تولید قطعات پلیمری در انواع و اقسام متنوعی در دسترس می باشد. تانکر پلاستیک، خطوط تولید قطعات پلیمری به لحاظ علم و تکنولوژی و امکانات تولید این خطوط، را در بالاترین سطح ممکن دارا می باشد. و قالب های مورد استفاده در تانکر پلاستیک علاوه بر رضایت مندی مشتریان داخلی ، در صادرات هم بسیار موفق بوده است. تانکر پلاستیک با ساخت قالب های پیشرفته و صنعتی که توسط مهندسین مجرب طراحی شده اند با کیفیت ترین مخازن را به بازار ارائه می دهد.

طراحی مخزن آب پلی اتیلنی

مخزن پلی اتیلن کاربردی ترین مدل از انواع مخازن نگهداری سیالات و مواد شیمیایی است که امروزه بدلیل قیمت مناسب و دیگر فواید نسبت به سایر انواع مخازن دارای تقاضای زیادی در ایران می باشد. به لحاظ حجم و لیتراژ این مخازن از ۷۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتری تنوع حجمی دارند و به لحاظ شکل ظاهری منابع آب پلی اتیلنی به صورت های افقی ، عمودی ، مکعبی ، آسانرو ( کتابی )، قیفی و مخازن منطبق با انواع وانت ها و زیر پله ها طراحی شده اند.

تانکر پلاستیک در زمینه طراحی با نرم افزارهای بروز مهندسی و ساخت قالب در هر حجمی آماده ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان عزیز می باشد. همچنین قالب های ساخته شده توسط این شرکت کاملا استاندارد بوده و توسط پرسنل مجرب ساخته و در کمترین زمان تحویل مشتری می گردد.

این نوع از مخازن های ذخیره مایعات به دلیل نکات مثبت زیادی که ازسایر جنس های دیگر دارند رشد بسیاری در صنعت و بین مصرف کنندگان داشته اند و توانسته اند به یکی از قطب های قدرتمند در میان رقبای خود تبدیل شوند و یکه تاز در زمینه تولید مخازن ذخیره، پیشروی کنند مجموعه تانکر پلاستیک یکی از برندهای پیشتاز در طراحی و تولید مخزن های پلی اتیلنی می باشد که رضایت و سلیقه ی مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

تولید مخزن سفارشی

طراحی و ساخت قالب های مخزن پلی اتیلن عمودی و افقی در واحد قالب سازی دورانی انجام می پذیرد و شکل و فرم قالب ها با توجه به نیاز مشتری و توسط واحد طراحی قالب با نرم افزارهای مهندسی تخصصی و توسط مهندسین مجرب برنامه ریزی و طراحی می شوند و در نهایت جهت ساخت قالب دورانی به کارخانه انتقال داده می شود. رعایت استاندارد های موجود جهت ساخت مخزن پلی اتیلن عمودی و افقی در اولویت تولید مخازن آب می باشد.

همچنین در پایان عملیات آهنگری ساخت مخزن با لعاب نسوز عایق و رنگ کاری گردیده تا مخزن با بالاترین کیفیت تولید گردد. ساخت و تولید قالب با فلز با کیفیت صورت می گیرد که تحمل حرارت بالا و حفظ ساختار و پیکره قالب بسیار مهم می باشد. از همین رو تولید هر قالب بسیار پر هزینه و زمانبر می باشد. از همین رو بسیاری از قالب های پر کاربرد توسط کارخانه از پیش طراحی شده اند.

به دلیل افزایش تنوع مخازن در تانکر پلاستیک تقریبا برای هر فضایی مخزن و قالب متعارف طراحی شده است . شما می توانید قبل از درخواست مخزن سفارشی با کارشناسان ما در تانکر پلاستیک مشورت نمایید تا مخزن مناسب برای فضای شما را معرفی نمایند.

برای مشاوره و خرید انواع مخزن پلاستیکی و پلی اتیلنی با ما تماس بگیرید.   ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶   ارسال فوری در تهران و ارسال به سراسر کشور

 

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی با ابعاد سفارشی

همانطور که از نام محصول پیداست “مخزن پلی اتیلن مکعبی سفارشی” به صورت کاملا منعطف می توانیم مخازن مکعبی با ابعاد مورد نیاز شما را تولید کنیم. این مخازن نیاز به ساپورت فلزی از بیرون دارند که مانع از تغییر شکل آنها شود. این ساپورتها مطابق نقشه شماتیکی هنگام خرید خدمتتان ارایه می شوند توسط آهنگر محلی قابل ساخت می باشد. در صورت نیاز می تواند مخزن به همراه ساپورت را از ما تهیه کنید.

مخزن آب پلی اتیلن عمودی بلند و باریک

علاوه بر قالبهای متنوع عمودی بلند که از ۷۰ لیتر تا حجم ۲۰۰۰۰ به صورت یکپارچه تولید می شوند ما می توانیم با روی هم قرار دادن و اتصال ( جوش اکستروژن ) دو مخزن عمودی موجود ، مخزنی عمودی باریک و بلندی تولید نماییم که بتوانید پاسخگوی نیاز شما باشد. به عنوان مثال به کمک دو مخزن ۳۵۰ لیتری می توان مخزن ۷۰۰ لیتری عمودی بلند خدمتتان عرضه نماییم. مخزن پلی اتیلن عمودی بلند و باریک سفارشی برای نصب در مکانهایی مناسب است که محدودیت عرض یا قطر دارند و محدودیتی از بابت ارتفاع ندارند.

در ادامه در این مقاله ما سعی خواهیم کرد تا با معرفی هر چه بیشتر مخزن آب پلاستیکی و خصوصیات این مخازن، آگاهی بیشتری از کارایی و وجه تمایز آن ها با سایر مخازن موجود در بازار به خدمتتان ارائه کنیم .

مقاوم و ضد خوردگی بودن مخزن پلی اتیلن

مخازن فلزی در طول زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی و می شوند. بطور کلی زنگ زدگی مخازن فلزی اولین نشانه های خود را درقسمت هایی که به کمک جوشکاری دو ورق به هم وصل شده اند آشکار می کنند. اما در مورد مخزن پلی اتیلن به هیچ عنوان بحث زنگ زدگی و خوردگی مطرح نیست. در صورت نصب مخزن پلاستیکی فروشگاه تانکر پلاستیک در سطح صاف و تراز بیش از ده سال و در صورت تعبیه سایه بان ده ها سال این مخازن به خوبی عمر خواهند کرد.

مخزن پلی اتیلن مناسب برای نگهداری اسید و مایعات خورنده

مخازن فلزی در مقابل مواد خورنده ای مانند اسید مناسب نیستند و تنها مخازن بسیار گرانقیمت استیل ۳۱۶ برای این منظور قابل استفاده هستند. اما مخزن های پلی اتیلن در مقابل بیشتر مواد های شیمیایی مقاوم هستند و واکنش نشان نمیدهند و ۱۰۰ درصد اطمینان از عدم نفوذ ناپذیری آنها وجود دارد .

قیمت مناسب و مقرون به صرفه مخزن پلی اتیلن

با توجه به قیمت های تمام شده برای مخازن فلزی و گالوانیزه و قیمت های پرنوسان فولاد و استیل در بازار کشور و همچنین هزینه های بالاسری نکه داری از این مخازن میتوان گفت مخزن پلی اتیلن بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. هم هزینه اولیه پایینتری برای آنها پرداخت می شود. عالی هم در بازار دارای قیمت های به مراتب ارزان تر از مخازن فلزی می باشند .

دوام طولانی مدت مخزن آب پلی اتیلن و اطمینان بخش بودن آنها

مخزن پلی اتیلن ، مخازن ایده آلی برای ذخیره سازی آب آشامیدنی و سایر مایعات می باشند. در صورت رعایت شرایط نصب استاندارد تعبیه سایه بان عمری معادل ۵۰ سال برای این مخازن پیش بینی کند پلی اتیلن استفاده شده در مخازن عرضه شده در تانکر پلاستیک از پلی اتیلن ۳۸۴۰ فودگرید دارای تاییدیه بهداشت سخته و تولید می شوند. علاوه بر آن خود مخزان نیز دارای تاییدیه بهداشت هستند.

تنوع بی نظیر در ابعاد و اندازه مخزن آب پلی اتیلن

با توجه به تولید و عرضه طیفی، بسیار گسترده از مخزن آب پلی اتیلنی در تانکر پلاستیک در ابعاد و اشکال و ظرفیت های مختلف ، می توان به جرات گفت قادر به برآوردن نیازهای همه مشتریان می باشیم. علاوه بر تنوع بی نظیر در قالبهای موجود برای عرضه مخزن ، امکان ساخت مخازن مکعبی با ابعاد دلخواه مشتری نیز وجود دارد. همچنین برای تاسیسات خاص و یا بر اساس درخواست مشتری امکان اتصال مخازن با هم برای بدست آوردن مخزن آب پلاستیکی با حجم ذخیره سازی بزرگ تر میتوان از این مخازن استفاده کرد.

مخزن آب مکعبی – مخزن آب ۴۰۰ لیتری – مخزن آب کتابی – ساخت مخزن آب سفارشی – مخزن آب آسانرو – قیمت مخزن ۱۰۰ لیتری – مخزن پلاستیکی فاضلاب

Comments (2)

  • Reza Reply

    سلام ودرود.ی مخزن برای پشت مزدا دوکابین دوگانه سوز میخواستم.

    2022-11-17 at 11:02 ب.ظ
    • درویش Reply

      سلام.به دلیل نداشتن فضای مناسب در آپارتمانمان من منبع آب استوانه ای با قطر کم و ارتفاع بلند میخواستم‌شما انجام میدین
      سایز : قطر منبع آب ۱متر و ارتفاع ۲متر

      2023-08-22 at 10:35 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *