راهنمای انتخاب و خرید تانکر پلاستیکی

برای انتخاب و خرید تانکر پلاستیکی ( مخزن پلاستیکی ) مناسب نیاز است تا ابتدا شما به دقت  نیازمندی های مورد نیاز خود را مشخص کرده تا بتوانید بهترین و باصرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشید. مهمترین مواردی که شما باید برای انتخاب یک مخزن یا تانکر پلاستیکی مد نظر قرار دهید شامل موارد زیر است.

۱- مشخص کردن کاربرد مورد نیاز ۲- براورد حجم مورد نیاز ۳- تعیین مکان نصب مخزن ۴- تعیین اتصالات ورودی و خروجی و هم چنین سایز اتصالات

در ادامه هر یک از موارد فوق را شرخ خواهیم داد.

۱-مشخص کردن کاربرد مورد نیاز : برای کاربرهای مختلف مخازن و تانکرهای خاصی طراحی شده اند که با مشخص شدن نوع کاربرد انتخاب آنها ساده تر خواهد شد. به عنوان مثال  برای مصارف دارویی عمدتاً مخازن چهار لایه مورد استفاده قرار می گیرد و یا برای مصارف ذخیره سازی آب شرب مخازن سه لایه. ضمن اینکه حتماً باید در کاربردهای خوراکی و بهداشتی نوع پلی اتیلن استفاده شده به صورت food grade باشد و مورد تایید اداره بهداشت نیز باشد. و نگهداری مواد سوختی مخازن تک لایه. برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۲- برآورد حجم مخزن ذخیره آب ساختمان : برای هر واحد مسکونی در شهر های بزرگ،  مطابق اعلام آبفا ۲۵۰ لیتر حجم ذخیره آب مورد نیاز است. مثلا یک مجتمع ۲ واحدی به ۵۰۰ لیتر آب و یا یک مجتمع ۱۶ واحدی به۴۰۰۰ لیتر ذخیره آب  قبل از پمپ (تامین فشار آب ) در ساختمان نیازمند است. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

۳- بررسی امکان انتقال و نصب مخزن در مکان در نظر گرفته شده:
 ابعاد فضای در دسترس برای نصب مخزن و امکان انتقال مخزن به مکان در نظر گرفته شده مرحله ای بسیار مهم در خرید تانکر آب ( چه تانکر پلاستیکی باشد یا تانکر فلزی ) می باشد. پس لطفا از امکان جای گیری مخزن درمحل نصب آن اطمینان حاصل فرمایید. سپس مطمئن شوید که امکان انتقال مخزن به محل نصب وجود داشته باشد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

۴- تعیین قطر اتصالات ورودی و خروجی 
مخازن تولید شده در کارخانه در حالت معمول فاقد ورودی و خروجی هستند و مطابق درخواست مشتریان عزیز امکان نصب این اتصالات بر روی مخازن قبل از ارسال در انبار کارخانه وجود دارد. قطر رایج اتصالات ورودی و خروجی برای کاربری خانگی مخازن ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ و یا ۱ اینچ می باشد. در صورت نیاز امکان نصب قطع کن مکانیکی (شناور) نیز مطابق سفارش مشتریان عزیز در انبار کارخانه وجود دارد. در صورت نیاز به مشاوره، با همکاران ما تماس بگیرید.

 

تمام تلاش ما مهیا نمودن خریدی آسان ، سریع و مطمئن برای شما مشتریان عزیز می باشد. همانطور که قبلا عنوان شد کلیه محصولات دارای ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند. همچنین کلیه مخازن و منابع این شرکت از پلی اتیلن Foodgrade با مجوز وزارت بهداشت تولید می شوند و تمامی محصولات دارای مهر استاندارد ملی ایران نیز می باشند . لازم به ذکر است که کلیه سفارشات طی همان روز از انبار کارخانه در جنوب تهران (خ شهید رجایی جنوب ) برای مشتریان عزیز ارسال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *