وان پلی اتیلن شیلاتی – وان ماهی – وان زالو

وان شیلاتی پلی اتیلن و پلاستیکی ماهی و زالو

وان پلی اتیلن شیلاتی عمدتاً به عنوان وان پرورش ماهی (وان ماهیوان زالو و مورد استفاده قرار می گیرد . وان پلی اتیلن که در بازار با عنوان وان پلاستیکی، وان شیلاتی و وان پرورش ماهی  نیز شناخته می شود سال هاست در حوزه های شیلاتی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.

این وان های پلاستیکی از پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولید شده و به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارند همواره مورد توجه پرورش دهندگان انواع آبزیان و همچنین پرورش دهندگان زالو نیز قرار گرفته است.

برای مشاهده قیمت وان شیلاتی و بررسی ابعاد انواع وان پلی اتیلنی بر روی همین لینک کلیک فرمایید.

کاربردهای وان پلی اتیلن و پلاستیکی شیلاتی :

  • وان تولید و پرورش آبزیان زینتی مانند ماهی قرمز و انواع کوی و گلد فیش و …
  • وان پرورش ماهی ؛ وان تولید و پرورش محصولات شیلاتی مانند ماهی قزل آلا و …
  •  وان نگهداری ماهیان خوراکی به صورت زنده در فروشگاه های عرضه محصولات شیلاتی
  • وان پرورش زالو
  • وان پرورش میگو
  • وان نگهداری مواد جامد گرانولی و پودری
  • وان آزمایشگاه های تست بتن ( وان تست بتن )
  • وان صنایع آبکاری ( وان آبکاری )
  • وان صنایع نساجی
  • وان حمامی و استخر بازی کودکان
  • وان شستشو ی میوه و سبزیجات به صورت صنعتی و نیمه صنعتی
  • وان صنایع لبنی و تولید پنیر

این وان ها در مجتمع پلاستونیک ساری تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند . دارا بودن نشان ملی استاندارد ایران ، پروانه بهداشتی از سازمان غذاو دارو وزارت بهداشت و گواهی نامه های معتبر بین المللی گواه این ادعاست.

ویژگی های وان های پلی اتیلن و پلاستیکی شیلاتی :

  •  مقاومت بالا ، وزن کم و قابلیت جابه جایی آسان
  • دارای نشان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی
  • برش و نصب آسان انواع اتصالات توسط گردبردهای نجاری
  •  استفاده از مواد اولیه مقاوم و آنتی یو وی
  • خاصیت ضد خوردگی و مقاومت در برابر تابش نور خورشید
  •  ۳ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • وزن کم این محصول باعث شده براحتی قابل جابجایی باشد

به دلیل خواص منحصر بفرد وان های پلاستیکی ( پلی اتیلنی ) فروشگاه تانکر پلاستیک از این وان ها در ابعاد حجیم و بزرگ به عنوان حوضچه های پلاستیکی پرورش ماهی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این وان ها از مواد اولیه بهداشتی تهیه می شوند و برای پرورش انواع ماهی ها و آبزیان مناسب بوده و در صورت نیاز براحتی قابل شستشو و نظافت می باشند.

حمل و نقل – تحویل سریع و ارزان

با توجه به هزینه نسبتاً پایین ارسال انواع وان پلی اتیلنی  و وان پرورش ماهی به سراسر کشور از طریق شرکت های باربری، خرید مستقیم این محصول از کارخانه به راحتی امکان پذیر بوده و مقرون به صرفه نیز می باشد. انبارش و بسته بندی تودرتوی این محصولات امکان ارسال تعداد انبوه آنها را با کمترین هزینه توسط کارخانه به دورترین نقاط کشور میسر می سازد.

دارای نشان استاندارد تاییدیه وزارت بهداشت

کلیه وان های تانکر پلاستیک و وان پرورش ماهی، از پلی اتیلن MDPE و گرید ۳۸۴۰ درای پروانه بهداشتی ساخت و تولید می شوند. ساخت و تولید وان ها از مواد اولیه بهداشتی می باشد که در مصارف بهداشتی بسیار کاربردی می باشد و برای پرورش موجودات زنده (انواع آبزیان و زالو و…) بسیار مناسب می باشد.

مقاوم در برابر  خوردگی (ضد خوردگی )

خاصیت ضد خوردگی و مقاوت بسیار بالای بدنه وان پلی اتیلنی به همراه امکان نصب انواع اتصالات ( فیتینگ برنجی و پلیمری) به عنوان ورودی و خروجی برروی بدنه وان آنها را به محصولاتی عالی بدل ساخته که در طیف وسیعی از صنایع مانند صنایع غذایی ، شیلاتی ، صنعت آبکاری و … کاربرد دارند. وان ها ی پلاستیکی به راحتی می توانند انواع مایعات و مواد گرانولی و پودری با چگالی تا ۱٫۳ را نگهداری نمایند. برای انبارش و سیلوی موادی با چگالی بیشتر امکان تولید وان به صورت سفارشی وجود دارد .

استفاده از مواد آنتی یو وی UV Stabilize

استفاده از مواد آنتی یووی در ساخت این وان های پلی اتیلنی استفاده وسیع آنها را در فضاهای روباز و زیر نور مستقیم آفتاب برای زمان بیش از ۱۰ سال امکان پذیر ساخته است. این وان ها به راحتی و بدون هیچگونه تغییر شکلی تا دمای ۵۵ درجه سانتی گراد می توانند مایعی با چگالی نزدیک به آب را نگهداری نمایند.

وان درب دار

این وان ها به صورت سفارشی قابلیت اضافه شدن درب را نیز دارا می باشد. وان درب دار در نگهداری و سیلوی مواد پودری و گرانولی ، کودها و بذور کشاورزی و همچنین حبوبات کاربرد وسیعی دارند. این قابلیت امکان سیلوی طیف وسیعی از مواد را به صورت دانه ای و یا پودری در فضای روباز میسر ساخته است. در این شیوه از محتویات داخل وان در محیطی کاملا خشک محافظت می گردد.

 

پرورش زالو در وان شیلاتی پلاستیکی

نگهداری و پرورش زالو در وان شیلاتی پلاستیکی موجب مدیریت بهتری نسبت به نوع های دیگر همچون نوع  فارم ( مزرعه ای ) می باشد و بسیاری از مشکلاتی که در روش های دیگر پرورش زالو ممکن است با آن مواجه شوید اتفاق نمی افتد. امروزه با استفاده از حوضچه های پلاستیکی پرورش ماهی، زالو و انواع آبزیان بسیار کارآمد و مقرون بصرفه شده است.

با توجه به تجربیات پرورش دهندگان انواع زالو برای حدود ۵۰ عدد زالو نیاز به ۱۰ لیتر آب می باشد. با این توصیف در یک وان ۲۰۰ لیتری می توان ۱۰۰۰ عدد زالو را تکثیر کرده و از آنها نگهداری کرد.

همچنین باید تعیین نمایید که می خواهید در فضای باز اقدام به پرورش زالو نمایید و یا در فضای بسته.در فضای باز پرورش زالو به دلیل آسیب پذیر بودن زالوها در برابر حیوانات و حشرات مخاطرات بیشتری نسبت به فضای بسته دارند.

چه تعداد وان شیلاتی پلاستیکی – پلی اتیلنی برای پرورش زالو مورد نیاز شما خواهد بود ؟

اینکه چه تعداد وان شیلاتی پلاستیکی برای نگهداری و پرورش زالو مورد نیاز شما خواهد بود بستگی به شرایط مختلفی همچون فضای در دسترس ، سرمایه اولیه ، تکثیر یا پرورش و … دارد.

سعی کنید حتما از وانهایی استفاده کنید که مربع یا مستطیلی باشن و از وانهای گرد که سطح کم و عمق زیاد دارند استفاده نکنید .
شما میتوانید برای تجربه حتی ۳ عدد وان هزار لیتری بگیرید و دورتادور آن را جزیره سازی کنید و در هر وان ۳۰۰ عدد مولد بریزید که تقریبا با سه عدد وان میتونین هزارتا مولدو نگهداری کنید و تجربه کسب کتید.

البته بیشتر کسانی که تجربه کار در این زمینه را دارند پیشنهاد استفاده از وان های ۱۰۰ لیتری را می دهند . زیرا ابعاد مناسبی داشته و به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد. ولی شما اگر بتوانید تراکم را کمتر کنید بهتر جواب میگیرید در هر صورت تعداد را میتوان بنا به هزینه ای که دارین کم و زیاد کرد .

در انتها لازم به ذکر است که تمامی وان های پلاستیکی و پلی اتیلنی حجیم موجود در بازار به خاطر خاصیت انعطاف پذیری پلی اتیلن در صورتی که بیش از دو سوم آنها پر شود احتمال تغییر شکل ظاهری در آنها وجود دارد از اینرو حتما باید از حفاظ های آهنی – فلزی استفاده کنید.

 

وان شیلاتی پلی اتیلن و پلاستیکی – وان پرورش ماهی – وان زالو – وان آبزیان – قیمت وان شیلاتی – وان آبکاری – وان صنعتی – وان زالو – وان پرورش زالو – وان پرورش ماهی – وان پلاستیکی اصفهان – وان پلاستیکی شیراز – وان پلاستیکی اصفهان تهران- وان پلاستیکی اصفهان – وان مکعبی – وان مستطیلی – تشت پلاستیکی بزرگ – لگن پلاستیکی صنعتی – وان تست بتن

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *