تانکر حجیم پلاستیکی | تولید و فروش انواع مخازن بزرگ

تانکر حجیم پلاستیکی

تانکر حجیم پلاستیکی

در گذشته اکثر مخازن حجیم به کمک بتون و ورق های فلزی ساخته می شدند که در آن دوران مناسب ترین متریال برای ساخت مخزن بودند و معایبشان کم تر به چشم می آمد. با تولد پلی اتیلن و استفاده از آن در ساخت مخازن ذخیره سازی ، صنعت تولید مخازن کاملا متحول گردید و مزایای آنها نسبت به دیگر مخازن باعث شد کمتر کسی از دیگر مخازن استفاده کند مخزن پلاستیکی از پلی اتیلن فودگرید بهداشتی تولید می شوند ، مزایای بسیاری نسبت به انواع مخازن دیگر دارند و کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف پیدا کرده اند.

تانکر حجیم پلاستیکی و فوق حجیم پلی‌اتیلن برای نگهداری و ذخیره آب و سایر سیالات سازگار با پلی اتیلن مورد استفاده می باشند.منبع اب پلاستیکی در اشکال و ابعاد و حجم‌های متنوعی تولید می شوند. یکی از بهترین ویژگی‌های تانکر پلی اتیلن این است که نسبت به دیگر مخازنی که از جنس‌های دیگر ساخته می‌شوند، قیمت بسیار مناسبتری دارند و به راحتی می‌توان آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

کاربردهای تانکر بزرگ پلاستیکی

تانکر حجیم پلاستیکی با بیشتر مایعات سازگار هستند و در هر صنعتی از کشاورزی گرفته تا کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی (ذخیره انواع مواد شیمیایی و بهداشتی و …) و به عنوان ذخیره آب مجتمع های بزرگ مسکونی از آنها استفاده نمود. با توجه به موادِ منعطفی که در ساخت مخازن پلی اتیلن استفاده می‌شود و همینطور روش ساخت آنها، می‌توان شکل‌های متنوعی با توجه به مصارفِ مختلف به آنها داد و بصورت تقویت شده و سفارشی هم تانکر بزرگ پلی اتیلنی را تولید نمود.

تانکر پلاستیکی

فروش انواع تانکر های حجیم پلاستیکی و ارسال به سراسر کشور

تولید تانکر حجیم پلاستیکی شفاف

دیگر ویژگی محبوب و پر استفاده‌ی تانکر بزرگ پلاستیکی و فوق حجیم این است که می‌توان آنها را به صورت بی رنگ تولید کرد تا میزان مایعی که درون آنها وجود دارد به راحتی قابل دیدن باشد. همین ویژگی باعث شده است بسیاری از صنایع مختلف از مخزن‌های فلزی و دیگر نوع مخزن‌ها استفاده نکرده و به مخازن حجیم و فوق حجیم پلی اتیلن روی بیاورند.

همینطور حجم بالایی که تانکر بزرگ پلی اتیلن می‌توانند داشته باشند یک قابلیت پراستفاده‌ی دیگر برای صنایعی است که با حجم بالایی از مایعات سر و کار دارند محسوب می‌شود. مخازن پلی اتیلن می‌توانند ۱۰۰۰۰ لیتری، ۱۵۰۰۰لیتری و ۲۰۰۰۰ لیتری و حتی بیشتر نیز باشند.

راه های افزایش طول عمر تانکر بزرگ پلاستیکی

هر مخزنی طول عمر مشخصی دارد و مطمئنا تا ابد نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با این حال برای بهره گیری حداکثر و طول عمر بیشتر بهتر است مخازن پلی اتیلن را را در مکان‌های سر پوشیده نصب کنید تا ده ها سال بدون مشکل برای شما کار کنند و یا بوسیله عایقی مناسب (پشم شیشه)می توانید آنها را عایق بندی کرده و از سرما و نور مستقیم خورشید محافظت نمایید.

نگه داری مخازن پلی اتیلن حجیم و فوق حجیم در مناطقی که نور آفتاب بصورت مستقیم با آنها تماس دارد می‌تواند باعث شود که آنها در طولانی مدت ( مخازن دارای آنتی یوی ۱۰ الی ۲۰ سال ) بدنه آنها خشک و شکننده شود.

نکته‌ ای که باید دارندگان مخازن پلی اتیلن به آن توجه داشته باشند این است که بدانند چه زمانی مخزن پلی اتیلن در حال رسیدن به پایان عمر خود است و چه زمانی باید برای جایگزینی آن اقدام کنند. اگر دقت و نگهداری کافی در استفاده از مخازن پلی اتیلن صورت نگیرد آنها زودتر از موعد معمول از بین خواهند رفت و هر مایع ارزشمندی که در آن در حال نگه داری است نیز پای مخزن جاری خواهد شد و از دست خواهد رفت. بنابراین حتما باید نکات لازم برای نگه داری و استفاده‌ی بهینه از آنها را بدانید و به آنها عمل کنید.

استفاده از مخزن حجیم پلی اتیلنی به عنوان تانکر آب هوایی

امروزه استفاده از تانکر بزرگ پلاستیکی به عنوان تانکرآب هوایی بسیار مرسوم شده است زیرا اکثر تانکر های هوایی بصورت فلزی تولید می شدند که معایب آنها (هزینه تعمیر بالا – فرسودگی زود هنگام _ بهداشتی نبودن و … ) به همراه هزینه بسیار زیاد خرید آنها باعث شده جای خود را به تانکر حجیم پلاستیکی دهند که از مزایای آن مطلع هستید.

شما می توانید در فروشگاه تانکر پلاستیک تانکر حجیم پلاستیکی خود را در سایز های مختلف (۵۰۰۰ تا۲۰۰۰۰) و در اشکال گوناگون  به همراه وسایل جانبی مورد نیاز خود در اسرع وقت تهیه نمایید.

شما در تانکر پلاستیک می توانید بزرگترین مخزن پلی اتیلن موجود در بازار تا کوچکترین مخزن پلی اتیلن را در شکل های گوناگون تهیه نمایید و با توجه به نوسانات بازار می توانید از قیمت مخزن ۱۰۰ لیتری تا قیمت مخزن پلی اتیلن ۲۰۰۰۰ لیتری مطلع شوید و برای هر محصول مشخصات فنی هر محصول به صورت مجزا توضیح داده شده است.

 

برچسب ها : مخزن پلی اتیلن – قیمت مخزن آب – منبع آب ایستاده – منبع انبساط پلی اتیلن – قیمت تانکر ۲۰۰۰ لیتری

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *