فروش وان حمامی پلاستیکی ارزان قیمت

وان حمام پلاستیکی ارزان قیمت

وان حمامی پلاستیکی

وان حمامی پلاستیکی به دلیل مزایایی که نسبت به دیگر وان ها دارد بسیار پر طرفدار می باشد. به علت فضای کم آپارتمان ها و ساختمان ها و جاگیر بودن وان های ثابت (وان سرامیکی، وان فایبرگلاس و …) و همینطور هزینه بالای این نوع وان ها، اکثر شهروندان قادر به استفاده از این محصول نمی باشند و وان حمام را جز کالا های پر هزینه و لوکس می دانند.

ولی شرکت تانکر پلاستیک استفاده از وان حمام را برای عموم شهروندان محیا نموده است زیرا وان حمامی پلاستیکی این شرکت با قیمت ارزان، در ابعاد مناسب، استحکام بالا و وزن کم … استفاده از وان حمام را برای هر فضایی محیا نموده است و مزایای این محصول آن را جز پر طرفدار ترین محصولات شرکت قرار داده است.

 جالب تر از همه این است که وان های حمامی پلاستیکی کوچک و بزرگ از درب حمام با عرض ۴۸ سانتیمتر و بیشتر براحتی قابل عبور می باشند.

 

ابعاد و لیست قیمت وان حمامی پلاستیکی 

وان حمامی پلاستیکی
(پلی اتیلن)
طول(cm)عرض(cm)ارتفاع بلند (cm)
یا عمق بالا
ارتفاع کوتاه (cm)
یا عمق پایین
قیمت(ریال)
بدون احتساب %9 مالیات
وان حمامی پلاستیکی کوچک1266967 461,164,000
وان حمامی پلاستیکی بزرگ1586967 46 13,700,000
وان حمامی پلاستیکی بزرگ152 705848 10,750,000

وان حمامی پلاستیکی ، بدون نیاز به عملیات پرهزینه بنایی قابل استفاده می باشد. به جای تعبیه کف شور در کف وان برای تخلیه آب می توان در وجه کناری فیتینگ برنجی و درپوش نصب کرد. به دلیل سبک بودن وان، اندک آب باقی مانده به راحتی با کج کردن وان در فضای کف حمام خالی می شود.

وان پلاستیکی ارزان مکعبی یا شیلاتی

وان ارزان قیمت پلاستیکی برای آب درمانی و ماساژ درمانی در منزل

مدتی است که آب درمانی و ماساژ درمانی در منزل با استفاده از وان حمام مورد توجه بسیاری از مردم واقع شده است. اگر تا پیش از این عمدتاً برای کودکان، افراد سالخورده و یا بیماران از وان ها برای آبدرمانی، ماساژ درمانی و … استفاده می شد اکنون بسیاری از افراد سالم نیز تمایل به استفاده از این وان ها دارند. منتهی جاگیر بودن آنها، گران قیمت بودن و نگاه زینتی به وان های حمام موجب شده تا در بسیاری از منازل ما شاهد نصب وان حمام نباشیم.

وان حمام پلی اتیلن برای حل این مشکل طراحی و تولید شده است تا نیاز های این افراد را پاسخ گو باشد ضمن اینکه معایب سایر وان های حمام را نیز تا حدود زیادی رفع نماید. وان حمام پلی اتیلن مزایای زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را مطالعه نمایید و با ویژگی های وان پلی اتیلن حمام آشنا شوید.

وان حمامی پلاستیکی ارزان قیمت - وان پلاستیکی ارزان - قیمت وان پلاستیکی ارزان

وان حمامی پلاستیکی ارزان قیمت

شما می توانید قیمت وان پلاستیکی بزرگسال و کوچک را در فروشگاه تانکر پلاستیک به همراه ابعاد، مشاهده و سفارش دهید و یا برای اطلاع از تخفیف ها و یا ثبت سفارش با شماره تماس ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ حاصل نمایید.

وان حمامی پلاستیکی ویژگی ها و ساختار

وان حمامی پلاستیکی، پلیمرهایی با ترکیبات مونومر اتیلن هستند. این ترکیبات دارای خصوصیاتی هستند که آن ها را برای کاربردهایی مانند وان حمام بسیار مناسب می کند. از جمله مزایای وان حمام پلی اتیلن می توان موارد زیر نام برد:

۱- استحکام و مقاومت کافی : یکی از بزرگ‌ ترین و اصلی ترین مزایای وان حمامی پلاستیکی وزن سبک و استحکام آنهاست. در واقع ترکیبات به کار رفته در پلی اتیلن به طراحان و سازندگان این اجازه را می دهد تا بتوانند وان های حمام را در عین سبکی کاملا مستحکم تولید کنند.

۲- ساختار و جنس لطیف آن ها : از دیگر ویژگی های وان حمام پلی اتیلنی می توان جنس سبک و نرم آنها را نام برد. نرم بودن ساختار ترکیبات پلی اتیلنی باعث می شود وان حمام پلی اتیلن جنسی لطیف داشته و احساس گرم و دلپذیری را به استفاده کنندگان بدهد.

۳- دارای وزن کم و سبک : از دیگر ویژگی های بسیار مناسب وان حمام پلی اتیلنی می توان سبکی آن را مثال زد. ترکیبات پلی اتیلن کلا سبک وزن بوده و این ویژگی باعث می شود وان حمام پلی اتیلن دارای وزن سبک و قابلیت حمل و جابجایی آسان باشد. معمولا سنگین ترین وان های حمام ساخته شده از جنس پلی اتیلن دارای وزنی حدود ۱۵ تا ۳۰ کیلوگرم هستند. این ویژگی باعث می شود وان های پلی اتیلن را بتوانید به راحتی در طبقات مختلف ساختمانی نصب کنید. چرا که نصب وان هایی با وزن بسیار بالا با توجه به فشاری که پس از پر شدن به سازه وارد می کنند در طبقاتی غیر از طبقه همکف می تواند خطر آفرین باشد. بنابراین پیشنهاد می شود حتما این ویژگی را هنگام خرید و انتخاب نوع وان در نظر داشته باشید.

۴- نصب و راه اندازی بسیار آسان : نصب وان های پلی اتیلن بسیار ساده بوده و نیاز به اجرای پیش ساخت های مکانیکی ندارند و در موقع عدم نیاز می توانید به انباری خانه منتقل کنید.

۵- مقاومت بالا وان حمامی : وان های پلی اتیلن به راحتی می توانند دماهای بالا را تحمل کرده و در اثر برخورد با آب داغ تغییر شکل نمی دهند. هم چنین این وان ها در برابر فشارهای مکانیکی و ضربه مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند. وان های پلی اتیلن می توانند دماهای حدود ۶۰ درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کرده و هیچ گونه تغییر شکلی از خود نشان ندهند.

۶- انتقال حرارت کم : وان های پلاستیکی انتقال حرارت کمتری به خصوص در مقایسه با وان های فولادی و چدنی داشته و برای مدت زمان طولانی می توانند دمای آب را حفظ کنند.

۷- مقاومت در برابر اشعه فرابنفش : استفاده از ترکیبات آنتی UV در گرانول های پلیمری ترکیبات پلی اتیلنی آن ها را نسبت به اشعه فرابنفش نور خورشید بسیار مقاوم می کند. وان حمام پلی اتیلن با دارا بودن مقاومت در برابر نور خورشید می تواند یک گزینه مناسب برای به کارگیری در مکان های باز مانند ویلاها و استخرهای خانگی باشد. وان های پلی اتیلنی می توانند به مدت حدود ۱۰ سال در مکان های رو باز نگه داری شوند و بدون هیچ نوع شکستگی به کار خود ادامه دهند.

۸- مقاومت در برابر خوردگی : وان های پلی اتیلن کاملا در برابر زنگ ضدگی و خوردگی مقاوم هستند و از این جهت برای استفاده در مکان های مرطوب هیچ مشکل و نگرانی ایجاد نمی کنند. هم چنین امکان نصب اتصالات خروجی و ورودی از جنس پلیمری آن ها را به یک محصول بی نظیر تبدیل می کند.

۹- تنوع در ابعاد وان حمام : وان های پلی اتیلن در دو ابعاد مختلف و کاربردی ساخته شده است تا بتوانند جواب گوی همه نیازها و سلایق باشند.

وان حمام پلاستیکی - وان پلاستیکی ارزان - قیمت وان پلاستیکی ارزان

وان حمام پلاستیکی

وان حمام کوچک پلاستیکی : کوچک ترین وان های حمام مخزن آب دات کام دارای ابعاد : طول ۱۲۶ سانتیمتر و عرض ۶۹ سانتیمتر و ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۵ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر سانتی متر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۷۵ سانتیمتر قامت می تواند با خم کردن پاها از این وان به خوبی استقاده کند. این محصول را به عنوان وان حمامی پلاستیکی کودک هم معرفی می کنند.

وان حمام بزرگ پلاستیکی : وان حمامی بزرگسال با طول ۱۵۸ سانتیمتر و عرض ۶۹ سانتیمتر و ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۷ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر سانتی متر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۷۵ سانتیمتر قامت می تواند بدون خم کردن پاها از این وان به خوبی استقاده کند. قبل از خرید وان پلاستیکی بزرگسال حتما با کارشناسان فنی ما مشورت نمایید تا محصول مناسبی را تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت وان پلاستیکی بزرگسال و قیمت وان حمامی پلاستیکی کودک و نحوه ارسال آنها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

وان های پلاستیکی مکعبی با ابعاد دلخواه ؛ ما در فروشگاه تانکر پلاستیک امکان تولید وان و استخرهای پلی اتیلنی خانگی و صنعتی را در اندازه های مورد نیاز مشتریان عزیز فراهم آورده ایم. شما می توانید در فروشگاه تانکر پلاستیک وان کوچک پلاستیکی از ۶۰ لیتری تا وان بزرگ پلاستیکی ۲۰۰۰ لیتری مورد نیاز خود را تامین نمایید. شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خرید وان پلاستیکی ارزان با ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان فروش مربوطه تماس حاصل فرمایید.

۱۰- قیمت ارزان وان حمام  : وان های پلی اتیلن نسبت به سایر وان ها گزینه های مناسب تر و ارزان قیمت تری هستند. از جمله عواملی که باعث می شود این وان ها قیمت ارزان تری در مقایسه با سایر وان ها داشته باشند سبک بودن وزن آن ها، راحت بودن فرایند تولید و طراحی و قالب ریزی آن ها، نصب آسان آن ها و … است. وان های پلی اتیلن نیاز به عملیات ساختمانی خاصی برای نصب در محوطه حمام نداشته و بنابراین هزینه نصب آن ها نیز بسیار کم می باشد.

با این حال ویژگی هایی وجود دارد که می تواند روی قیمت تمام شده خرید شما تاثیر گذارد.قیمت وان پلاستیکی ارزان تر و همین طور کاربردی تر از انواع دیگر وان ها می باشد.

۱۱- حمل و تحویل سریع : قابل ارسال از طریق دفاتر باربری به سراسر کشور

۱۲- گارانتی و ضمانت نامه محصول : معمولا ترکیبات و محصولات پلی اتیلنی از جمله وان حمام پلی اتیلن با ضمانت نامه های ۴ ساله همراه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند. با این حال اکثر فروشندگان محصولات پلی اتیلنی بر این باور هستند که محصولات پلی اتیلنی می توانند بسته به جنس گرانول های موجود در ساختارشان به مدت حداقل بیست سال بدون هیچ مشکلی و بودن نیاز به هیچ گونه سرویس و نگه داری کار کنند.

۱۳- استانداردهای بهداشتی : وان های ساخته شده از جنس مواد پلی اتیلن از نوع پلی اتیلن MDPE (با چگالی بالا) بوده و گرید ۳۸۴۰ دارا می باشند. باید اشاره کرد که گرید ۳۸۴۰ ترکیبات پلی اتیلنی دارای تاییدیه از سازمان جهانی غذا و دارو بوده و هیچ گونه ترکیبات خطرناک برای سلامتی در ساختمان آن ها به کار نرفته است.

همان طور که از ظاهر وان پلاستیکی گرد مشخص می باشد این نوع وان فضای بیشتری نسبت به وان حمامی پلاستیکی می گیرد و مناسب فضا های باز می باشد.

دو نکته مهم پیش از خرید وان حمام پلاستیکی

پیش از انتخاب و خرید وان حمام پلاستیکی بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

الف ) توجه به ابعاد و کاربرد مورد استفاده از وان :

 توجه به این نکته موجب می شود تا شما بتوانید بهینه ترین انتخاب را داشته باشید و وانی با ابعاد و شکل هندسی مناسب نیاز خود تهیه نمایید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید ماساژ درمانی و یا آبدرمانی انجام دهید و افراد بزرگسال نیز از آن استفاده نمایند پس بهتر است وان بزرگ پلی اتیلنی تهیه نمایید اما اگر صرفاً از وان برای استفاده روزمره و شست شو و پاکیزگی استفاده می خواهید نمایید وان کوچک پلی اتیلن انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

ب ) توجه به ابعاد و استحکام محل نصب :

حتماً پیش از خرید وان، ابعاد حمام یا محل نصب را از پیش انتخاب و بررسی نمایید. همچنین باید بررسی نمایید که آیا پس از نصب وان، فضای کافی برای بستن درب ها و یا قرار گیری سایر وسایل وجود خواهد داشت یا خیر.

شما می توانید قیمت وان پلاستیکی بزرگسال و کوچک را در فروشگاه تانکر پلاستیک به همراه ابعاد، مشاهده و سفارش دهید و یا برای اطلاع از تخفیف ها و یا ثبت سفارش با شماره تماس ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ حاصل نمایید.

وان حمامی پلاستیکی توکار

در صورتی که می خواهید به کمک عملیات بنایی از وان حمام پلاستیکی به صورت ثابت و نصب شده (توکار) استفاده کنید می توانید به کمک گرد بر در محل پیش بینی شده برای کف شور ( مطابق تصویر کف وان ) سوراخ با قطر مناسب ایجاد کرده و کفشور را نصب کنید. در این حالت تخلیه وان مستقیما به لوله فاضلابی که در کف حمام برای این کار در نظر گرفته شده بود ، انجام می گردد.

نحوه عبور وان حمام پلاستیکی از درب حمام

یکی از سوالاتی که برخی از مشتریان در خصوص وان حمام پلاستیکی از کارشناسان ما می پرسند، نحوه عبور وان از درب حمام آنها است و اینکه آیا این وان ها از درب حمام آنها عبور می کند یا خیر. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با خواباندن وان به پهلو ابتدا قسمتی از جلوی وان را با زاویه ای مناسب از درب عبور داده و سپس وان را براحتی به داخل حمام انتقال دهید.برای عبور این وان ها حداقل عرض درب باید ۴۸ سانتی متر باشد و طرفین چارچوب درب و داخل حمام فضای کافی برای مانور و چرخاندن وان وجود داشته باشد.

شستشوی وان حمام پلی اتیلن

پیشنهاد می گردد برای شست و شوی وان های پلی اتیلن از شوینده های معمولی استفاده کنید یکی از بهترین گزینه ها برای شست و شوی وان حمام پلی اتیلن به کار گیری محلول جوش شیرین و سرکه است. این دو ماده را با هم ترکیب کنید و پس از شست و شوی وان داخل وان را با آن آغشته کنید. پس از مدتی آن را ریخته و وان را با آب مجددا شست و شو دهید.در صورت لزوم استفاده از مواد سفید کننده خانگی برای شستشوی این وان های پلی اتیلنی بلامانع است.

برای شستن وان های پلی اتیلن باید دقت خاصی به کار رود و از پارچه و یا دستمال پارچه ای برای شستن بدنه وان استفاده گردد. سیم ظرف شویی می تواند سطح آن را ناصاف کند و نظافت آن را برای دفعات بعدی دشوارتر کند.

وان حمامی پلاستیکی را با نام تشت پلاستیکی حمام هم می شناسند ولی وان حمام پلاستیکی یا همان تشت پلاستیکی حمام نسبت به تشت پلاستیکی خانگی معمولی که برای کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار مقاوم تر و از لحاظ طراحی بسیار زیباتر می باشد.

 

شما می توانید قیمت وان پلاستیکی بزرگسال و کوچک را در فروشگاه تانکر پلاستیک به همراه ابعاد، مشاهده و سفارش دهید و یا برای اطلاع از تخفیف ها و یا ثبت سفارش با شماره تماس ۰۲۱۴۴۵۴۷۱۱۶ حاصل نمایید.

برای مشاهده قیمت وان پلاستیکی ارزان و انواع آن بر روی همین لینک کلیک فرمایید وان مکعبی پلاستیکی ( وان شیلات – وان صنعتی )

 

خرید وان پلاستیکی ارزان-خرید وان پلاستیکی بزرگسال-قیمت وان پلاستیکی بزرگسال – قیمت وان حمامی پلاستیکی کودک – وان ارزان قیمت پلاستیکی – وان کوچک پلاستیکی – وان پلاستیکی گرد – قیمت وان خانگی ارزان – لیست قیمت وان – قیمت وان حمامی ساده – قیمت وان ساده بدون جکوزی – آب درمانی در وان حمامی – آب درمانی در منزل

Comments (6)

  • ولی بیگی Reply

    سلام قیمت وان حمام بفرمایید

    2020-11-29 at 6:49 ب.ظ
  • غلامرضا گرمابی Reply

    سلام
    من یک وان توکار که قابل نصب چکوزی هم داشته باشد وبتوانیم با مصالح بنایی در حمام کار بگذاریم
    قیمت بفرمایید ممنون

    2021-06-20 at 12:23 ب.ظ
  • احسان امین Reply

    سلام
    امکان دیدن وان های حمام از نزدیک هست؟!!

    2022-08-25 at 12:43 ق.ظ
    • پشتیبانی سایت Reply

      سلام وقت بخیر
      بله قربان امکان بازدید حضوری هم وجود داره

      2023-03-06 at 12:06 ب.ظ
      • آقازاده Reply

        سلام لطفا آدرس نمایشگاه رو در تهران یا البرز بفرمایید

        2023-12-02 at 10:10 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *